nowy rok=nowe cele.

Nic ostatnio się nie dzieje mimo, że mam dużo rzeczy do roboty. Na studiach zaraz sesja się zaczyna, a jestem daleko w tyle z nauką i ogarnięciem tego co się w okół mnie dzieje. 
Mój ukochany jutro idzie do pracy i pracuje do czwartku, a Sylwestra raczej sami z córką w domu 
spędzamy. 

Ostatnio zaczęłam się interesować konkursami i trochę wzięłam udziału w różnych konkursach to nie pozostaję nic innego jak czekanie na wyników. Z testowaniem u mnie ostatnio trochę gorzej, ale nie poddaję się. Miałam swego czasu dobrą passę - może kiedyś powróci. 

Za 4 dni będzie nowy rok, więc będą nowe cele. Już mam kilka postanowień. :)
Od 4 stycznia ruszam z nowym wyzwaniem - ćwiczenia !! Akcja prowadzona przez Sportsmamę ! Zobaczymy co z tego wyjdzie. W międzyczasie robię killera z Chodakowską. Z dietą gorzej, ale będę musiała po prostu wyeliminować napoje gazowane i wrócić do wody no i słodycze ...

 A wy macie jakieś postanowienia noworoczne ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger