testowanie kapsułek VIZIR

12:40





Byłam testerką na stronie everydayme.pl ! Dostałam całe opakowanie kapsułek Vizir i do rozdania 15 sztuk ! Byłam bardzo zaskoczona możliwością przetestowania ich. Uwierzyłam dopiero jak dostałam paczkę .
Dla mnie sprawdziły się idealnie. Nic nie zostawało na ubraniach, nie farbowało, ciuchy pięknie pachniały, jedna kapsułka dopierała mi ciuchy - do tych bardziej ubrudzonych dodawałam jeszcze proszek do prania ; ) , są bardzo wygodne w użyciu .
Po przetestowaniu kupiłam je jeszcze nie raz. A często są promocje w sklepach, więc naprawdę warto. Jest tyle różnych firm, że każdy znajdzie coś dla siebie .

2 komentarze:

  1. Super recenzja w 100 % się zgadzam ,ja również ich używam są naprawdę świetne .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.