#AmbasadorkaWiniary

Dzisiejszego dnia postanowiłam trochę posprzątać w domu, ale... moje dziecko mi nie pozwoliło .
Tyle co zdążyłam pomyć naczynia, ogarnąć kuchnię i odkurzyć podłogi w całym domu. Zawsze, gdy sprzątam córkę daję do łóżeczka, a żeby mi nie wywalała zabawek/ciuchów itp.
Czasem posiedzi w tym łóżeczku, a czasem wrzaski i piski. Tym razem postanowiła powywalać z łóżeczka na podłogę wszystko co możliwe (kołdra, poduszka, materac) --> zaznaczam, że ma łóżeczko turystyczne !
Ok, puściłam ją na podłogę to zaczęła się bawić krzesłami - jeździć nimi po całym domu. Zwróciłam jej uwagę to się popłakała. Mama ratuje sytuację i pokazuje spadający śnieg za oknem. Widok bezcenny.



Zjadłyśmy obiadek - rosół. Zaczęłam gotować ryż do drugiego dania, gdy dzwoni mi kurier czy jestem w domu , bo ma dla mnie paczkę. Przyszedł po jakiś 5 minutach. 

a w środku ...




Przyszła w końcu do mnie paczka z rekomenduj (klik).
#AmbasadorkaWiniary. --> recenzja niebawem. 
Poleciałam szybko do sąsiadki dać jej te krajanki, że całkiem zapomniałam o tym ryżu --> byłam przekonana, że wyłączyłam. I tak sobie siedzę, siedzę i rozmawiam, gdy przychodzi mój facet pytając się mnie czy nie przeszkadza :P , a ja że trochę tak. No i oczywiście mina gorsza od bazyliszka i oznajmia mi, że garnek spaliłam i ryż zostawiłam :o szok ! No cóż... pozostaję mi ugotowanie albo nowego ryżu (jeśli mam jeszcze) albo ..sama nie wiem co :D . 
W każdym razie cieszę się, że paczka doszła.
A do tego wszystkiego wygrałam dzisiaj konkurs na jednym z blogów. A co wygrałam? Bransoletkę dla siebie i dziecka, więc czekam na paczkę, bo dane już do wysyłki podałam. Czekam na jeszcze kilka paczek z wygranych :) .

Miłego dnia. 

2 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej *-*
    Ahh,te dzieci ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuje :D . już się boję tak na przyszłość co moje dziecko powymyśla hehe :D . spokój chyba osiągnę jak pójdzie do przedszkola / szkoły :P

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.