cele

08:52
Nowy rok to nowe wyzwania. Czekam na kilka wyników testów / konkursów . Chyba się dostałam do testowania jakiś krajanek z WINIARY. Zobaczymy czy coś przyjdzie :P .
Sylwester minął bardzo szybko. Córka dość długo zasnąć nie chciała i było ciężko, ale jakoś daliśmy radę. :)
Od poniedziałku zaczynam ze swoimi marzeniami i celami, a teraz się nastawiam psychicznie na duże zmiany :D . Mam nadzieję, że Wam też się spełnią wasze marzenia i postanowienia. !!

Przede wszystkim chcę się uczyć języków obcych . Na razie na własną rękę chcę się podszkolić, by nie pozapominać .
Ćwiczyć , ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć... Moje ciało tego potrzebuje , potrzebuje być rozciągnięta, bo aż mnie wszystko "boli" ehh . Zawsze miałam jakąś aktywność fizyczną i przez przeprowadzkę się bardzo rozleniwiłam, ale sama jestem sobie winna.
Rok 2015 nauczył mnie komu ufać, a z kim sobie dać spokój . Trochę przykre, ale cóż zrobić .. są ludzie i parapety - niestety. Człowiek się na błędach uczy .

Brak komentarzy:

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.