H&M


No uwielbiam ten sklep ! Szkoda, że mieszkam na wiosce zabitej dechami, ale cóż poradzić - sama sobie wybrałam. Nie żebym narzekała, ale czasem brakuje mi wszystkiego na miejscu tak jak to jest w mieście.
Studiuje we Wrocławiu (zaocznie) i oczywiście nie ma to jak zakupy. Trafiłam na mega promocję .
Wzięłam dwa ciuszki --> sukienkę i body. Z ostatniego piętra (3) schodzę na dół żeby zapłacić, a miła Pani kasjerka oznajmia mi, że jak wezmę trzecią rzecz to zapłacę 1gr .No kto by nie skorzystał ?
To ja biedna znowu się gramolę na samą górę i szukam czegoś na szybko na swoją córkę. W biegu wzięłam leginsy (cudne, prawda?) :D .
I takim o to sposobem za trzy ciuchy zapłaciłam nie całe 50 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger