kapsułka - everydayme

Dzisiaj dostałam paczuszkę z everydayme, a w niej kapsułka do prania Ariel.
Już kilka razy ją zamawiałam i jestem bardzo zadowolona. Testowałam je już wiele razy i są wygodnym i praktycznym środkiem piorącym . Często widziałam je w promocji i korzystałam nie raz. Plusem też jest zapach gdzie według mnie są lepsze od Vizir.



A dzisiaj się wybieram na weekend do Wrocławia - studia. W sobotę mam na 12.45, ale fajnie :D . W niedzielę mam dwie zerówki, więc trzymajcie kciuki, bo dużo tego wszystkiego się nazbierało do nauki ;p . Jak dobrze pójdzie to jeszcze pół roku i w czerwcu obrona.
Miłego weekendu wszystkim życzę. :)

2 komentarze:

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger