Magiczna pomadka .



Magia na ustach.
Zmienia swoje zabarwienie po pomalowaniu ust.
Zamówiłam sobie tak o pomadkę zmieniającą kolor pod wpływem temperatury. :)
Nakładając ją na usta jest bezbarwny . Kupując ją nie wiedziałam na jaki kolor się zmieni. Jakie moje zdziwienie było jak mi facet powiedział, że mam różowe usta :D . Nie jestem fanką różowego, ale nawet mi się odcień podobał !

Pd wpływem ciepła z bezbarwnego koloru przechodził w róż, ale najlepiej wypróbować pomadkę na sobie :). Dla mnie to bardzo fajny gadżet. Super nawilża usta i chroni przed zimnem,a na ustach trzyma się dość długo. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.


8 komentarzy:

  1. Haha dosłownie magia na ustach :D Jeszcze nigdy nie miałam takiej pomadki, ale ta zapowiada się ciekawie :) Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam Cię do obserwowanych :) . Moja córka ma tak na imię jak Ty <3 :D

      Usuń
  2. Mam podobną pomadkę, tylko u mnie bardziej w ostry róż i czerwień się zmienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie mega róż jest jak wyjdę w mróz na dwór

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. noo :D jak na fejsie napisałam na grupie ali to dziewczyny od razu pozamawiały. a koszt to ledwie 4 zł :P

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.