Mannodis 500

Dobry wieczór. :)

Jakiś czas temu dostałam paczkę ze suplementami diety Mannodis 500 . Czy byłam zaskoczona? Nie. Przez ponad rok czasu tyle próbek mi przyszło, że szkoda, że wcześniej bloga nie założyłam , ale nic straconego , prawda? 
Chcesz przetestować? Wypełnij formularz (klik) - wszystko darmowe ; )




A po otwarciu .....


Jakie są zalety brania mannodis 500 ?
Przede wszystkim ogranicza łaknienie i zmniejsza apetyt, wspomaga redukcję nadmiernej masy ciała, ogranicza wchłanianie i pomaga utrzymać prawidłowy poziom cholesterolu. 

W opakowaniu jest 30 kapsułek do przetestowania. 

Dawkowanie:
* w celu redukcji nadmiernej masy ciała: 3 razy dziennie po 2 kapsułki
* w celu utrzymania prawidłowego cholesterolu we krwi: 4 razy dziennie po 2 kapsułki

WAŻNE: Każdą porcję preparatu należy popić dużą ilością płynów - najlepiej 1 lub 2 szklankami wody.

Skład:


Moja opinia:
Ogólnie nie wierzę w takie suplementy, więc i tym bardziej byłam ciekawa. Po pierwszych dwóch dniach byłam dość sceptycznie nastawiona. Nawet miałam wrażenie, że się trochę źle czuję, ale... No właśnie ALE - po około 5 dniach zobaczyłam różnicę. Jaką? Nie miałam ochoty na słodycze, a wręcz mnie odpychało (nie jem już od ponad dwóch tygodni), zjadam mniejsze posiłki jedzenia i się najadam . Także do tego jakaś zdrowa dieta, ćwiczenia i .. drogie panie do lata będziemy mieć wymarzone sylwetki :D . 

3 komentarze:

  1. Kochana a teraz jak się czujesz.
    mi dziś przyszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku się czułam dziwnie. bardzo dziwnie. troche mi bylo słabo i mi sie w glowie krecilo. ale się nie poddałam. po kilku dniach (około 5) wszystko wróciło do normy z tym, że nie mialam ochoty na slodycze.
      mniej jadlam, ale czesciej (tu bylo troche własnej determinacji). dolozylam na poczatek cwiczenia - codziennie TYLKO po 15 minut i juz widze roznice i czuje sie lepiej !

      Usuń
  2. Biorę regularnie tabletki Mannodis 500,czuję się po nich dobrze.Cierpię na zaburzenie metaboliczne i tyję.Po tabletkach waga stanęła w miejscu,a nawet jest niższa o 400g.Apetyt jest mały.Jeszcze muszę sprawdzić cholesterol,czy się obniżył.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.