Poniedziałek wcale...

04:13
nie musi być taki zły.
Dostałam się do testowania krajanek z WINIARY na stronie rekomenduj (klik) !


Do tego czekam na paczkę od shinybox (klik) i cocolita (klik) .
Także czekajcie na recenzję 3-ech paczuszek, których już się nie mogę doczekać. :)

Tak bardzo nie chcę weekendu, bo ... ? Jadę na studia, a w sobotę będę siedziała od 9:00-19:30 (w tym mam 2h przerwy), i nie mówiąc o tym, że będą jakieś zaliczenia i nie długo sesja się zbliża. Za to w niedzielę mam krótko i wrócę do domu wcześniej niż 23:00 :D --> jestem dojeżdżająca.

Miłego poniedziałku ;*

4 komentarze:

  1. Witam również będę testować te krajanki, już się nie mogę doczekać paczki. Obecnie testuję też kalendarz od Union Investment. Zapraszam do siebie maj-test-free.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, już dodałam Twój blog :)

      Usuń
  2. o ja tez sie dostalam bedziemy testowac razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie byłoby gdyby paczka przyszła do piątku :D

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.