recenzja Cocolita.pl

Tu miałam o wiele mniej rzeczy do przetestowania, ale zapraszam do czytania (i komentowania :D) .
Link do sklepu --> http://www.cocolita.pl/

1) Golden rose velvet matte (klik) - matowa pomadka do ust (nr 31)

Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz witaminy E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Długo utrzymuje się na ustach, nie wysusza, daje bardzo fajny i naturalny mat. Jestem bardzo zadowolona i na pewno poszerzę kolekcję o inne kolory .





2) Szampon do włosów Vanilla (klik) - kallos 

    Kto nie zna produktów tej firmy? Chyba nie ma takiej osoby. Pierwszą rzecz jaką testowałam to była maska do włosów o zapachu czekoladowym (chciałam napisać o smaku :P ) , a teraz mam możliwość przetestowania szamponu waniliowego. Nie muszę pisać, że zapachy urzekają i są tak prawdziwe, że ma się ochotę je zjeść ; )
    I na tym się kończą plusy.
    Ten szampon się z moimi włosami nie polubił. Mam włosy kręcone, ciężko mi je rozczesać, a co dopiero ułożyć. Po umyciu włosów miałam je szorstkie, splątane i nie mogłam ich rozczesać. Siano na głowie, puszące się i każdy włos w inną stronę świata skierowany.
    Na pewno jak mi się produkt skończy będę wniebowzięta ; ) .   


    Dla mnie rewelacja !! Świetnie rozczesuje moje kręcone włosy, nie elektryzują się i nie puszą . Same plusy!! Każdy powinien ją mieć u siebie w domu. Są dostępne również wersje „do torebki” - i każdy kto ma problemy z uczesaniem włosów powinien ją zakupić ! 
    Jestem zachwycona i oczarowana dostępnością kolorów jak i designem . 
    Na pewno każdy znajdzie dla siebie ulubioną szczotkę tangle teezer.   



4 komentarze:

  1. I ja też szukam szczotki :) Myślałam właśnie o Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze taką wersję mini - te co są teraz tak popularne, ale innej firmy niż tangle teezer. dla mnie trochę badziewne, ale czeszę nią włosy córki . myślę wlasnie o oryginalnej tangle teezer :)

      Usuń
  2. są dwie w ofercie i zależy od długości włosa :) . ja mam do włosów takich średniej długości . mój chłopak ma dłuższe ode mnie i mówi, że źle mu się rozczesują i nie jest zadowolony. on by pewnie potrzebował do włosów długich hehe .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger