recenzja SHINYBOX

Jestem już po przetestowaniu kosmetyków od Shinybox.

1) dezodorant DOVE "beauty finish"
    Urzekło mnie opakowanie od pierwszej chwili, gdy otworzyłam paczkę. Piękny zapach (kwiatowy). Testuję go od dłuższego czasu i naprawdę, daje radę ; ). Codziennie sprzątam, schylam się (by pozbierać zabawki :P) i jak dla mnie ochrona super ! Naprawdę godne polecenia. Przez cały dzień czuję się świeżo i pewnie. Nie robi żadnych plam na ciuchach, więc tym bardziej na plus .

    2) DOVE peelingujący żel pod prysznic

      Uwielbiam wszelkie rodzaje żeli i peelingów pod prysznic ! Zaczynam uwielbiać produkty DOVE, bo i tym razem urzekło mnie opakowanie produktu – proste, a zarazem klasyczne. Producent pisze, że Dove Gentle Exfoliating to unikalne połączenie żelu pod prysznic i delikatnego peelingu. Zgodzę się, ponieważ na skórze zostawia aksamitną powłokę dzięki, której moja skóra jest miękka i pachnąca .   
       
3) szampon i odżywka werbena

    Produkty Werbena są na naturalnych składnikach. Piękny cytrusowy zapach. Po częstym używaniu ich widzę zmianę – włosy są miększe i bardziej połyskujące , a także odżywione. Na plus jest także to, że zapach się utrzymuje na włosach .
    Odżywek nigdy nie lubiłam używać, ponieważ za szybko mi się włosy przetłuszczały, ale dzięki tej odżywce włosy nie są „ciężkie” i nie przetłuszczają mi tak szybko, więc na pewno te produkty zagoszczą u mnie na dłużej.

    4) Płyta z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej 

    Niestety nie mam piłki, z którą mogłabym ćwiczyć, bo głównie ta płyta się tylko na tym opiera, ale ćwiczenia są super i robię je bez piłki. Ćwiczenia ciężkie, wymagające , idzie się napocić, ale o to chodzi ! ; ) także do roboty , tyłki ruszać sprzed komputerów i do ćwiczeń, bo ciałko się samo do wakacji nie zrobi ! :d
       
    A skakanki jeszcze nie otworzyłam, bo niestety nie mam gdzie jej nawet przetestować :P .  

4 komentarze:

  1. a ja skaczę od kilku dni na skakance :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a to pewnie masz miejsce w domu ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam duży dom jednorodzinny, więc nie ma problemów z sąsiadami itp :)

      Usuń
  3. wiem o co chodzi, bo też kiedyś mieszkałam w jednorodzinnym, ale już czas na wyprowadzkę :P no się wyprowadziłam ze 3 lata temu hehe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.