testowanie jogurtów z NESTLE



Jakie to miłe jak paczka przychodzi, prawda? :)
Dostałam się do testowania jogurtów ze strony  NESTLE  .
Byłam bardzo zadowolona, bo moja córka uwielbia je. Często ich nie je, bo za cztery sztuki wychodzi około 10 zł --> a, że ja lubię wszystko sama robić to zazwyczaj sama jej jogurty robiłam.
Nie mniej jednak rozdałam komuś do przetestowania jak i moja córka chętnie zjadła.

Jest to pierwszy jogurt na polskim rynku przeznaczony dla niemowląt i spełnia wszelkie stawiane produktom wymagania. Wzbogacony w wapń, magnez i witaminę B2. Ma także pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka.

1) smak malinowy (przeznaczony po 6 miesiącu)
Ulubiony smak mojego dziecka. Zawsze do jogurtów wkrawam jakiś owoc albo trochę biszkopta. Moim zdaniem jest to fajny produkt, o dziwo sama byłam zaskoczona próbując go, bo spodziewałam się, że będzie bez smaku, ale nie jest za słodki - jest idealny . :)

2) morela
Moja córka jadła go dobre 30 minut . Chyba jej smak nie podpasował, ale jogurty się nie zmarnowały, bo dałam do testowania innej Mamie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger