góralki - konkurs

Dostałam e-maila, że wygrałam kubek z konkursu góralek. Ogólnie konkurs nie był zbyt trudny . Wystarczyło kupić 3 wafelki góralki, zachować paragon (zrobić zdjęcie / zeskanować) wysłać wraz ze zdjęciem .
Temat pracy :  Zrób zdjęcie, na którym pokażesz jak spędzasz zimę. Zdjęcie powinno nawiązywać do hasła – Zima jest Intenso.

Także moim zdaniem nic trudnego, a adres już podany to czekam z niecierpliwością na kubek :) !!

Byliśmy dziś z córką w Poznaniu . Leczenie powoli dobiega końca. 
Mam nadzieję, że w kwietniu jedziemy już ostatni raz . Będzie dobrze, musi ! :)





4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. oo serio ?? myślałam, że to każdy wygra hehe, bo zadanie nie było trudne, ale chyba będziesz miała okazję spróbować raz jeszcze, bo chyba będzie druga tura. musiałabyś w regulaminie zobaczyć :)

      Usuń
    2. A jednak mi się udało :D E-mail przyszedł na drugi dzień :) Kubków mam już nadmiar w domu, ale przynajmniej dodadzą czekoladę do picia :D

      Usuń
    3. czekoladę? :P o czymś nie wiem hehe.

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger