Krem do rąk - Garnier

Jeden z lepszych kremów do rąk jaki miałam. Dostałam od mojego faceta pod choinkę ; )

Opis producenta: Regeneruje i odżywia zniszczoną skórę dłoni. Zawiera alantoinę, znaną ze swych właściwości regenerujących, glicerynę, która chroni ręce oraz czynnik filtrujący, który zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni. 



W okresie zimowym mam problem z przesuszaniem skóry na dłoniach. Żaden krem nie dawał mi takiego efektu jak właśnie ten - z Garniera. Krem jest bardzo wydajny, praktyczny, mam go zawsze w torebce.



Plusy:
- nawilża
- wygładza
- konsystencja - naprawdę niewielka ilość wystarczy by mieć wysmarowane obie dłonie
- nie uczula
- dobrze się wchłania
- cena
- dostępność
- świetnie się sprawdza również do pielęgnacji stóp
- kolor - pudrowy róż :D 

Wady:
- ewentualnie może to być zakrętka, zatrzask byłby wygodniejszy, ale nie ma to związku z działaniem kremu, więc taka drobna uwaga, która nie zmienia oceny ;) . 


3 komentarze:

  1. Nie lubie kremów do rąk, ale ten akurat posiadam i nie jestem tak zadowolona z działania jak Ty. Albo mam straznie suche dłonie które potrzebują maksymalnej regeneracji albo on mi nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger