Marion - spray regenerujący włosy

Od producenta:
Zanieczyszczone powietrze, stres mogą powodować utratę koloru i matowienie Twoich włosów, dlatego Nature therapy stworzona została, aby przywrócić włosom blask, siłę i elastyczność. Spray o świeżym zapachu malin regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza.



Kupiłam go dość dawno temu ze względu na cenę . Kosztował nie całe 8 zł. Pierwsze co mnie urzekło to zapach - i chyba głównie dlatego go stosowałam, bo utrzymywał się na włosach.
Używałam go na suche włosy. Fajnie działa, odżywia i ułatwia rozczesywanie włosów i ich nie obciąża. Jest bardzo wydajna. Na pewno, gdy zobaczę ten produkt gdzieś na półce z chęcią sięgnę po raz drugi.

Zalety:
- cena
- zapach
- odżywia
- ułatwia rozczesywanie
- wydajność
- nie obciąża włosów

Wady:
- brak

Trzeba też pamiętać, że każda osoba ma inne włosy.  Dla mnie spisał się rewelacyjnie, a dla kogoś innego produkt może wylądować w koszu. Jak widać już mi się kończy - zostały ostatnie psiknięcia :D




7 komentarzy:

  1. producent pisze o utracie koloru, zauważyłaś może żeby jakoś wzmacniał kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie :D ale tylko dlatego, że mam bardzo ciemne włosy i u mnie takich efektów nie zobaczysz :D . musiałaby przetestować osoba co ma jaśniejsze włosy.

      Usuń
  2. Chciałam ją przetestować,ale pani w drogerii powiedziała że nic takiego nie istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zapach ma super :D fajnie rozczesuje wlosy xD

      Usuń
  3. Chyba się skuszę, moje włosy potrzebują regeneracji ;)

    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny i zapach musi być cudny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.