piątek - słodkości

11:17
Cześć wszystkim !!

Już piątek, jakieś plany na weekend ?? To mój pierwszy wolny weekend od studiów . Chciałabym móc napisać, że można odpocząć, ale niestety...
Strasznie się wszystkim martwię i stresuję przez co pochłaniam niewyobrażalne ilości jedzenia ; (
Coraz bliżej czerwca - bliżej obrony. Niby pracę licencjacką mam napisaną, ale mam trochę poprawek. Siedzę nocami , wszystko nadrabiam. Nie dość, że pracę trzeba poprawiać to jeszcze opracować 30 pytań na obronę - a jeszcze się tego naucz ! Strasznie się tym wszystkim stresuję :( .

Jakieś rady na stres ?? 

Ja sobie umiliłam wieczór bombonierką, ale jest tak mega słodka, że po 5 czekoladkach odpadłam i mam dość haha :D 
Teraz słucham Maroon 5 - uwielbiam ich tak swoją drogą ;D . 

Do tego nie dość, że ostatni rok na studiach to ja się męczę z ... socjologią . Serio, po co mi na logistyce socjologia ?? Nie dość, że to przedmiot dodatkowy to 3/4 roku uwaliło ; / . 

Miłego weekendu kochani :* 


PS Jak ktoś ma Instagram to podajcie loginy to dodam :D 

11 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio się stresuję, tyle że pracą... i też zajadam słodkości :D Niestety nie mam żadnego sposobu, jestem straszną panikarą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się stresuje obroną. ledwie przeszłam przez maturę, bo ja taka nieśmiała haha :D :P
      i jak myślę, że w ogóle mam się odezwać to stres mnie łapie.

      Usuń
    2. Też byłam nieśmiała, ale na przekór pomogła praca, gdzie ciągle mam kontakt z obcymi ludźmi :)

      Usuń
    3. Za to stresuję się tym, czy wszystko aby na pewno dobrze zrobiłam :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to zapraszam, bo mi idzie w tyłek :P

      Usuń
  3. Niestety stres to nieodłączny przyjaciel naszego życia :/
    Ale trzeba próbować sobie z nim radzić np. poprzez slyluchanie muzyki czy uprawianie sportu. To pomaga :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie mysle nad sportem. pobiegać, wyżyć się , całą energię wykorzystać jaką mam .

      Usuń
  4. Rada na stres? Dobra herbata i wieczór z nogami do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post xd
    Zapraszam http://modelsperson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Ciebie mam ochotę na coś słodkiego :D
    Trzymam kciuki ♥
    A na stres najlepsze według mnie są świeczki zapachowe, dobra książka, koc i gorące kakao :D
    Pozdrawiam ^^
    http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.