pieluszki - TOUJOURS recenzja

Dzięki stronie TestMeToo miałam okazję przetestować pieluszki firmy Toujours (pisałam o tym TU), które można nabyć w sklepie Lidl .

Testowałam je dość długo razem z pieluchami, które używam na co dzień - DADA !

Na pierwszy rzut oka wydawały się ciekawe, ale jak zaczęłam im się bardziej przyglądać, wąchać, dotykać  - zmieniłam zdanie.






Zalety:
- cienkie
- cena (około 28 zł - cena zbliżona do DADY)
- swoboda ruchu
- odparzeń nie zauważyłam także pieluchy pod tym względem na + 
- nie podrażniają skóry 

Wady:
- śmierdzą
- za krótkie rzepy
- przeciekają - mój ukochany założył TOUJOURS na noc , rano miał wrażenie, że pielucha sama się zsunie pod ciężarem niespodzianek, które nasza córka zrobiła przez noc ;) . Używam ich tylko na dzień gdzie spokojnie mogę szybko zareagować i zmienić pieluchę
- dziwnie się układają 

Czy kupiłabym je ? I tak i nie. Jeśli nie miałabym wyboru to te są jak najbardziej na plus. Najgorsze pieluchy jakie dotąd testowałam to były Bambino. Jesteśmy całym sercem oddane pieluchom z biedronki - DADA :). Jak pisałam wcześniej - Toujours używam na dzień i spełniają swoją funkcję.

Moja ocena: 7/10 

4 komentarze:

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger