socjologia = stres

Za ten stres z tej socjologii to powinnam mieć 5.0, a nie 3.5 :D, ale zaliczone ! Ufff . Nie mam warunku i mogę spokojnie się dalej przygotowywać do obrony w czerwcu, a mam co robić:
1. poprawki związane z pracą licencjacką
2. przygotowywanie pytań do obrony
3. + nauka na bieżąco , by zdać ostatni semestr :D

Przyszła mi dzisiaj paczka od Musteli, bo się załapałam na ich stronie do testowania kremu na odparzenia . Jeszcze czekam na kilka paczek :) .
Będę miała co testować. We Wrocławiu w biedronce wszyscy wykupili te organizery, a pojechałam do siebie do biedronki i były wszystkie 4 rodzaje i tego tyle było, że aż sama w szoku byłam :D, ale zadowolona jestem i już w łazience leży tylko czeka na zapełnienie (brak czasu chwilowo). Jak ogarnę to wszystko to się pochwalę :D .


A córcia będzie testerką owego kremu . Zobaczymy jak się sprawdzi ! 

4 komentarze:

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger