załamanie nerwowe.

08:43
Ten weekend , a raczej dzień wczorajszy (sobota) to jedna wielka porażka. Miałam ostatni termin poprawy z socjologii i ... nie zaliczyłam ! No żesz.... uczyłam się , ba - nawet znałam odpowiedzi do kilku pytań , to nie wystarczyło. Nie zdałam , a razem ze mną pół roku ; / - to jedyny fakt, który mnie pociesza, że nie siedzę w tym sama.
Nie dość, że teraz muszę płacić to jeszcze będziemy przypisani do innego profesora, i na nowo się będę musiała uczyć, bo z tego co znajomi mówili to u niego egzamin wygląda tak, że są 3 pytania - dwa opisowe i jedno zadanie - pojęcie do wyjaśnienia.
Chyba już nic nie może być gorsze od tego durnego testu wielokrotnego wyboru i głupi system oceniania . Normalnie mam tak ciśnienie podniesione, że już mi się o tym nie chce mówić .

A plusy tego weekendu ? Mega promocje we wszystkich drogeriach !! Zaopatrzyłam się w kilka rzeczy :). Chciałam kupić w biedronce ten słynny organizer na kosmetyki, ale się już nie załapałam - wszystko wykupione. Zaraz jadę do biedronki u siebie (bo i tak jadę po pieluchy dla córki) to może coś tam się uchwało jeszcze .



A Wam jak minął weekend ? Co robiliście ?? :)

5 komentarzy:

  1. O to strasznie kiepsko, ze nie udało Ci się z egzaminem :(
    To masełko z bielendy to dla mnie totalna porażka, czuje się z nim jakbym nałożyła troche oleju na usta :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja leniuchowałam prawie cały weekend. Szkoda tego egzaminu :( następnym razem się uda

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazalo sie, ze byl blad systemu i wszyscy maja 2.0
    Jutro wpisze poprawne oceny. Cień szaansy jest, ze moze jednak zaliczylam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to daj koniecznie znać, trzymamy kciuki :*

      Usuń
  4. Udało się !! zaliczyłam na 3,5 !! uff :D
    a wszyscy wczoraj przekleństwami rzucali, a to błąd systemu i wszystkim wpisało 2.0 ! obejdzie się bez poprawki . spokojnie mogę się przygotowywać do obrony :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.