Amica rozdaje 5 tysięcy blenderów.



Dziś doszła do mnie paczka z blenderem od firmy Amica. Na dzień kobiet zrobili akcję, że pierwsze 5 tysięcy osób , które wypełnią zgłoszenia i napiszą hasło reklamowe otrzyma blender. Z tego co pamiętam byłam jakaś 5035, więc się nawet nie spodziewałam. Dużo osób musiało odpaść w takim razie, bo nie spełniły warunków. Bardzo się cieszę na ten blender. Jest piękny. Ma 2-letnią gwarancję. Mam nadzieję, że się dobrze spełni w mojej kuchni. Już nie długo wiosna będzie to będę robiła koktajle - mniam ! :D

AKCJA (klik) --> te, które się nie załapały na blender mają szansę jeszcze na losowanie wyjazdu do Mediolanu i możliwość zakupów !! :)





16 komentarzy:

  1. ja mam blender z philipsa drugi z brauna i jestem bardzo zadowolona, to świetna sprawa, zwłaszcza jeśli chodzi właśnie o pyszne letnie koktajle! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narazie jestem na diecie koktajlowej :P Ze szpinakiem i bananem. mniaaam

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa akcja. Bez blendera nie mam życia, jak padł mi mikser to ciasto robiłam blenderem z wymienną końcówką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten blender z amicy nie ma wymiennych koncowek, ale dostalismy za darmo - cudow nie oczekuje. ale i tak moim zdaniem jest swietny. piekny i fajnie sie trzyma :) .
      ale mam blender z lidla z wymiennymi koncowkami, bo ja nawet miksera nie mam haha :D

      Usuń
  4. Wow, super :)) Gratki dla Ciebie za refleks :D
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, już poklikane :) świetne rzeczy !

      Usuń
  5. Gratulacje :P ja brałam udział ale niestety nie wygrałam :) no cóż może nastepnym razem :)
    http://hairandbeautybyolga.blogspot.com/2016/03/recenzja-szamponu-i-odzywki-nivea.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uu to przykro :( . ja mam już dwa blendery łącznie z tym co wygrałam, ale nie spodziewałam się, że wygram, bo byłam 5tysięczna któraś :P . a tu widocznie sporo osób musiało odpaść !

      Usuń
  6. WOW gratuluję! ja nie brałam w tym udziału! To teraz będą pyszne zupki i koktajle...:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ekonomicznie.blogujaca.pl20 marca 2016 10:26

    Cześć. Ja miałam numerek 5600+ i też wygrałam. Pewnie dużo osób nie przeczytało regulaminu, w którym było napisane że konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla kobiet i to pełnoletnich. Dostałam wiadomość, że blender ma zostać wysłany 16. marca kurierem, ale przez kilka dni nie było nikogo w domu. Nie dostałam telefonu od kuriera, ani nie było w skrzynce awizo. Możesz napisać mi jaka firma dowiozła paczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekonomicznie.blogujaca.pl21 marca 2016 06:17

      Dzisiaj dostałam swój blender;) Wizualnie jest świetny! Później wypróbuję go w akcji;) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. no wizualnie jest piękny :) . ja jak będe miała wene to jakis koktajl wyczaruje xD

      Usuń
  8. Także dostałam, jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również otrzymałam blender jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger