Baza pod makijaż - BELL.


Skusiłam się w biedronce na produkty Bell. Długi czas się przymierzałam do kupna jakiekolwiek kosmetyku w biedronce i jakoś ten produkt po przetestowaniu mnie nie zachwycił.

Od producenta: Bell matująco - wygładzająca baza pod makijaż, zamknięta w poręcznym słoiczku. Baza Bell Perfect Skin wyrównuje powierzchnię skóry, skutecznie wygładza drobne zmarszczki oraz niweluje inne niedoskonałości cery. Dzięki substancjom pochłaniającym sebum, trwale matuje, zapobiega nieprzyjemnemu efektowi „błyszczenia skóry”. Utrwala makijaż. Zawiera mineralny filtr UVB chroniący przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Sposób aplikacji: niewielką ilość bazy należy rozprowadzić punktowo opuszkami palców na całej twarzy. Odczekać kilka sekund do wchłonięcia się kosmetyku, następnie wykonać makijaż.



Zalety:
- ładny zapach
- dobra konsystencja
- utrwala makijaż
- łatwo się rozprowadza 

wady:
- nie jest wydajny
- nie matuje 
- trudno nabrać kosmetyk 
- za wysoka cena 

W skali od 1-10 daję temu kosmetykowi 4. 
Czy kupiłabym ponownie ten kosmetyk? Nie. Będę szukać innej bazy pod makijaż . 


9 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki bell, ale ta baza jest faktycznie średnia :) Ja bardzo lubię z Vichy, tylko kosztuje coś koło 60 zł, bardzo dobra jest też z Kobo tam cena wynosi chyba 20 zł za 40 ml więc bardzo przystępna, a średnie utrwala makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie można kupić ten kosmetyk z firmy KOBO? :P

      Usuń
  2. Ja obecnie używam bazę Avon ;) szkoda, że Bell się nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale sprawdziłam sobie kilka recenzji i faktycznie nie ma najlepszych opinii. :/

    Pozdrawiam.
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez nie sprawdziła się ta baza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty Bell! Jeszcze nie miałam b azy pod makijaż , ale chętnie po nią sięgnę !
    Bardzo mi się tu u Cb podoba , więc z przyjemnością obserwuję aby być na bieżąco . Zapraszam również do siebie;*

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na fajny kjosmetyk, szkoda że się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.