Dove - recenzja

Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka z wygraną w konkursie babyboom, pisałam o tym TU !
Były to kosmetyki z DOVE. A dokładnie: żel pod prysznic, szampon do włosów, dezodorant i balsam do ciała.




1. Balsam do ciała  - z racji tego, że nie używałam go na sobie, bo oddałam (bo mam dużo balsamów i zanim bym "doszła" do tego z DOVE to by stracił termin ważności, ale dam opinię osoby testującej).


Zalety:                                                                                                    wady: brak
- dobre nawilżenie
- konsystencja
- wygładzenie
- zapach
- wydajność

2. żel pod prysznic


zalety:                                                                                                     wady: brak
- pojemne, duże i wygodne opakowanie
- dobrze się pieni
- wydajny
- nawilża
- zapach utrzymuje się na skórze

3. dezodorant
zalety:                                                                                                    wady: brak
- delikatny, nie podrażnia skóry nawet po depilacji
- nie zostawia plam na ubraniach
- delikatny zapach 
- wydajny
- neutralizuje zapach potu

4. szampon do włosów



zalety:                                                                         wady: strasznie szczypie w oczy 
- miękkie włosy
- łatwo rozczesać
- wydajność
- zapach
- dobrze się pieni
- wygodna butelka

Ogólnie cała ta seria (prócz balsamu, bo nie testowałam na sobie) bardzo przypadła mi do gustu. Poprzez różne testowania, konkursy trochę mi się nazbierało produktów DOVE i z tej serii jestem bardzo zadowolona !! 
Na pewno bym kupiła , ale nie wiem jaka cena nawet, bo wygrałam je w konkursie :) .

A tutaj zestawienie moich kosmetyków z DOVE ! :)



Zapraszam również na rozdanie - klik !
A co można wygrać?

7 komentarzy:

  1. Ja nie używam tej firmy kosmetyków ale chyba zainwestuje w balsam oraz dezodorant :)Fajny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zbytnio nie używałam - czasem tylko dezodorant, ale zaczęły mi napływać hurtem kosmetyki firmy DOVE :D

      Usuń
  2. Również udało mi się wygrać w tym konkursie. Obecnie używam szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje. :) a szamponu też używam. choć teraz testuję szampon z babydream :P

      Usuń
  3. dawno nie używałam, moja siostra lubi Dove pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście bardzo lubię firmę Dove. Mam ich żel pod prysznic i dezodorant :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.