Nomak - recenzja.

W lutym firma NOMAK (klik - link do sklepu) na swojej stronie facebook'owej (klik) szukało 50 testerów do przetestowania dwóch produktów - zestaw kapsułek + olej . Było mi niezmiernie miło , gdy napisali do mnie prywatnie, że wybrali mnie jako testera.
Dostałam takie oto produkty:


Kapsułki z czerwonym olejem palmowym + bio olej 30ml.

O produkcie
1. Wysoka zawartość witaminy E (tokoferlowe i tokotrielone).
2. Bogactwo naturalnego karotenu (prowitaminy A).
3. Olej idealnie nadaje się do smarowania pieczywa oraz smażenia (około 100 stopni C).
4. Regularne przyjmowanie bio czerwonego oleju palmowego:
*chroni i poprawia wzrok,
*odżywia mięśnie,
*chroni serce oraz układ krwionośny,
*odżywia mózg,
*pozwala uzyskać zdrową opaleniznę,
*zapewnia naszej skórze naturalny filtr UV,
*ochrona przed wolnymi rodnikami,
*opóźnia proces starzenia się;

Dodatkowe cechy produktu:
*certyfikat rolnictwa ekologicznego,
*aktualnie badania laboratoryjne,
*certyfikat Fair Trade "Fair For Life", który gwarantuje ochronę ludności pracującej przy uprawach, środowiska oraz zwierząt zapewniając najwyższą jakość produktu;



Kapsułek jest 90 sztuk.


Skład:

Biorę te kapsułki 3x dziennie i już po tygodniu zauważyłam różnicę, bo nie byłam tak bardzo zmęczona i przestały mnie boleć oczy po całym dniu.

A teraz trochę o samym oleju. Nie bardzo wiedziałam do czego użyć prócz jedzenia, więc nałożyłam go na włosy. Najpierw umyłam włosy szamponem dla dzieci , który ułatwia rozczesywanie (babydream), a potem po spłukaniu nałożyłam na całą długość włosów olej i zawinęłam w ręcznik na około 30-40 minut.
UWAGA: zawijając włosy w ręcznik trzeba wziąć jakiś stary, bo barwi na żółto ; ).
Po tym czasie umyłam włosy około 2 razy (szampon NIVEA). Dopiero, gdy zobaczyłam, że nie leci już żółta woda wtedy nałożyłam odżywkę (odżywka w piance z PANTENE pod prysznic), spłukałam i,gdy włosy mi wyschły byłam oniemiała. Były błyszczące, gładkie. WOW - nie spodziewałam się takiego efektu. Na szczęście nie zużyłam całości, więc na pewno powtórzę zabieg raz jeszcze.

Ogólnie, gdy mi paczka przyszła pierwsze co zrobiłam z tym olejem to nałożyłam go na usta :D. A co - lubię eksperymentować :D. Usta miałam nawilżone i gładkie.
Jestem bardzo zadowolona z możliwości przetestowania tych produktów. Przyjmując regularnie kapsułki schudłam już jakieś 2kg . :) Zapewne zamówię zestaw, aby kontynuować przyjmowanie kapsułek.




19 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie , póki nie dostałam do testowania :D

      Usuń
  2. Ja nie stosuję żadnych kapsułek "do jedzenia", więc się nie skuszę :) Ale mogę Ci polecić ziemię okrzemkową do picia, świetnie oczyszcza organizm z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, poprawia samopoczucie i wygląd skóry, włosów a co najważniejsze dla mnie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie, Zwłaszcza jeśli patrzy się na skład kapsułek :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w trakcie przyjmowania kapsułek:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tez go tetsujemy ale dalaś mi super pomysl z nalozeniem oleju na wlosy supeeer ! :)

    Zapraszam do nas !

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe :d to powodzenia !! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. CHCE TO MIEĆ! Głównie dlatego, że odżywia mięśnie :)

    ODWIEDŹ MÓJ BLOG- KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale jeśli miałabym schudną chociaż te dwa kilogramy to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam i nie stosuje żadnych tabletek bo się boje połykać, ale może niektórym się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tematyczny post :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurczę, gratuluję szczęścia. Mi też by się przydały takie kapsułki, bo nie raz padam na twarz...
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o nim czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe produkty, dziwne że pierwszy raz o nich słyszę :/
    Pozdrawiam

    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne produkty i ciekawe ale pierwszy raz o nich słyszę :d

    OdpowiedzUsuń
  15. również nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale jak widać efekty są, więc jestem mile zaskoczona, szczególnie z tym odchudzaniem, ciekawe tylko czy po odstawieniu nie byłoby efektu jo jo
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o powyższym produkcie , tymczasowo nie wypróbuję , ponieważ karmię piersią , ale jak tylko skończę chętnie się skusze;*

    OdpowiedzUsuń
  17. No dużo tego dajesz na włosy xd
    Co do produktu to zaciekawiła mnie twoja recenzja :D
    Fajnie, że włosy są gładkie chyba się skuszę i przetestuje :)


    Zapraszam! ♥
    http://colorful-dreams9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zgłosiłam się do testowania, bo uznałam, że mi nie potrzebne są takie specyfiki. Teraz żałuję, bo może olej i na moich włosach zrobił by wow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger