Szampon i odżywka NIVEA repair&targeted care.

Ja się już martwiłam czemu mi paczka nie przychodzi jak prawie wszyscy już dostali,bo się dostałam do testowania z klubem Nivea, pisałam o tym TU .
Napisałam e-maila do nich kiedy paczkę dostanę, a dosłownie po 10 minutach rozległ się dzwonek u drzwi. Dostałam dwie paczki z tymi samymi produktami tylko nie wiem skąd ta druga, bo tylko w jednej paczce był list z gratulacjami, ale to będzie w osobnym poście jak będę pisała recenzję :).
To drugi zestaw oddaje koleżance ze studiów , każda opinia jest ważna .! :)


22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. jutro będę testowała szampon, bo odżywek nie używam (szybko mi włosy przetłuszczają, mój chłopak będzie testował i koleżance cały jeden zestaw oddaję) , u mnie się sprawdza tylko odżywka w piance z pantene aqua light.

      Usuń
  2. słyszałam, że odżywka kiepska, ale zawsze na ewentualny zakup decyduję się po przeczytaniu kilku recenzji więc nie wiem :) Daj znać jak się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie słyszałam, że odżywki NIVEA są kiepskie i źle działają na włosy ; )

      Usuń
  3. Ja także w dostałam się do testowania, ale na wizażu ... I to po raz pierwszy:)Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mogłabyś mi podać wyniki do wizaz ?? bo mnie zastanawia to czemu dostałam dwa zestawy xD

      Usuń
    2. a już sama znalazłam. się jednak nie dostałam tam :P, więc chyba klub Nivea zrobiło mi niespodziankę i wysłało dwa zestawy :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziś testuję szampon, bo odzywek nie moge .

      Usuń
  5. Ja już testuję i szampon i odżywkę, myję
    głowę nimi codziennie od trzech lub czterech
    dni, sama jestem ciekawa jak się sprawdzi po
    dłuższym czasie, jak na razie jest super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam, sprawdziły się! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty z Nivea :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam produktów Nivea do włosów :D jakoś każdy mnie ostrzegał, że bardzo obciążają włosy :)
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie mam szczęścia do testów z Nivea już zastanawiam się nad usunięciem konta...przyjemnych testów życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto próbowac. to też moje pierwsze testowanie w klubie NIVEA. wypełnienia zgłoszenia nic cie nie kosztuje - prócz 2 minut twojego czasu, a może kiedys sie uda :). ja na wielu stronach jeszcze nie testowałam m.in. wizaz, ofeminin, streetcom - ale czekam na swoją szansę :).

      Usuń
  10. Każdy produkt jest dla jednej osoby dobry a dla drugiej juz nie, ciekawi mnie jak sie sprawdzi po pewnym czasie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odzywki dla mnie są tragiczne. za szybko mi się włosy przetłuszczają. jedyna odżywka, która uratowała moje włosy to te piankowe z pantene. innych juz nie uzywam. tą odzywke z nivea testuje moj chlopak dlatego na razie z recenzją sie wstrzymuje.

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger