Ulubieńcy - luty 2016 !!


1. tusz do rzęs the one (Oriflame) - rzęsy wyglądają naturalnie, są ładnie podkreślone. Nie kruszy się i nie rozmazuje. Utrzymuje się na rzęsach cały dzień co dla mnie jest na plus, bo zawsze miałam pecha do tuszów, że po 2h nie było nic widać, że go mam na sobie. ; )
2. pędzel-gąbka do makijażu - mam samą gąbkę typu beauty blender, a tej używam w domu i jestem absolutnie mile zaskoczona efektem. Dla mnie rewelacja ! Fluid ładnie się nanosi, nie pozostawia smug na twarzy.
3. micelarny żel nawilżający - miałam dwie wersje: różową i niebieską. Niebieski bardziej mi przypadł do gustu. Jako żel oczyszczający (po usunięciu makijażu) radzi sobie bardzo dobrze, odświeża skórę, usuwa zanieczyszczenia dnia codziennego. 
4. Marion, odmładzający lotion do włosów - produkt zdecydowanie spełnił moje oczekiwania. Nawet mój chłopak zadowolony (ma długie włosy xD). Lotion odżywił moje włosy i sprawił, że są bardziej nawilżone , odżywione i ładnie błyszczą. Jest bardzo wydajny (choć na naszą dwójkę to produkt szybko znika) . Aplikowałam na włosy suche i mokre i w obu wersjach sprawdził się dobrze. Skoro obojgu nam przypadł do gustu to na pewno będzie u nas w łazience nie raz.
Jedyny minus - zapach. Nie podoba mi się, ale też nie jest jakiś odstraszający. Po prostu nie przypadł mi do gustu.
5. Żel peelingujący (Oriflame) - żel dobrze oczyszcza mi buzię, ale to nie jest produkt do stosowania codzienne,bo wtedy wysusza mi skórę. Aplikuję go dwa razy na tydzień (wtedy kiedy myję głowę :P). Lekko ściąga skórę dając efekt mniejszych porów. Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu. 
Polecam osobom, które mają cerę tłustą.
Minus - dostępność . 
6. Masełko do ust jagodowe (nivea) - to mój number 1 w kosmetyczce. Uwielbiam to masełko do ust. Pachnie mi jak malinowa mamba :) . Są bardzo wydajne. Pozostawia delikatną warstwę ochronną i uczucie przyjemnego nawilżenia. Pudełeczko jest poręczne, szczelnie zamknięte i solidnie wykonane. Jeśli Wam nie przeszkadza nabieranie i aplikowanie masełka palcem to warto się zaopatrzyć w ulubiony smak :). 

11 komentarzy:

  1. Większością produktów jestem zainteresowana, choć nie powiem, żeby mój portfel przejawiał równie pozytywne nastawienie. Żel i lotion, a także pędzel ...do makijażu muszę zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest promocja w HEBE. ja kupiłam dwa pędzle - to nie było w cenie 1 ,ale było o ileś % taniej.
      kupiłam pędzel do ust i własnie tą gabkę :). a było duzo do wyboru - były zalotki, był pedzel do brwi. ja jeszcze mam kartę HEBE, wiec bardzo mało zapłaciłam.
      i własnie lotion tez kupowałam w hebe, a żel w biedronce za około 5 zł :P .

      Usuń
  2. Lubię ten żel oczyszczający z Oriflame :) Zazdroszczę, że myjesz włosy tylko dwa razy w tygodniu, ja codziennie, czasem jest to męczące :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no znam takie osoby co myją codziennie - podziwiam. mi się już tak szybko nie przetłuszczaja jak kiedys, a winą było to, ze uzywalam odżywki do wlosow. teraz sie u mnie sprawdza ta odzywka w piance, jest genialna ! to moja pierwsza odzywka użyta od X lat :P . a gdybym codziennie myła to bym łysa została, bo po ciazy sie zmagam z wypadaniem wlosow -.-

      Usuń
  3. Wow bardzo nietypowy kształt gabeczki! Widziałam wcześniej takie ale wyglądały mi na strasznie nieporeczne i w ogóle, więc się nie skusiłam. Choć teraz po tym jak ją ładnie zaprezentowalas przyjrze się jej z bliska ;)

    Co do Mariona... sama mam olejek i jeszcze go nie używałam bo... sama nie wiem; chyba balam sie że przetlusci mi wlosy. Teraz sięgnę po niego w pierwszej kolejności skoro marka się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet mój facet zadowolony :D.
      a ja jestem ciekawa wlasnie roznych gąbeczek. chciałabym oryginalnego beauty blender, bo mam jakas podróbe z aliexpress :P

      Usuń
  4. Mam masełko z tej serii NIVEA, ale waniliowe - zakochałam się!!! Niebawem będę próbować, jak to jest z kokosowym wariantem :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na razie malinowy nie podszedł.

      Usuń
  5. ale fajna ta gąbka-pędzelek :)

    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl/2016/02/29/rozdanie-na-blogu/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.