Wielkanoc 2016.

11:05
W sobotę byliśmy poświęcić koszyczek. Razem z moim M. gotowaliśmy tzn. ja robiłam żurek, a on sałatkę. Do rana oglądaliśmy serial Herosi o 4.00 spać poszliśmy. Zegarki się same poprzestawiały :D. Dziś śniadanie sami jedliśmy.


Oczywiście do poświęcenia musiały być czekoladowe jajka kinder-niespodzianki :D robię tak od dziecka, a Wy co nietypowego dajecie do koszyczka? :)

Na obiad pojechaliśmy do teściowej. Moja córcia polatała sobie kilka godzin po dworze, ale z doświadczenia wiem, że dzieci nie śpią tylko się doładowują :( . Przed chwilą mi zasnęła i chciałam ją przebrać w piżamkę. Przebrałam, mleko dałam - rozbudziła się i siedzi i bajkę ogląda. To ciekawe o której teraz spać pójdzie. Na razie grzecznie siedzi - w szoku jestem :D.



Wesołych i spokojnych Świąt wszystkim życzę :) !! 


1 komentarz:

  1. Ale słodka ta twoja córeczka :) I ma takie piękne blond loki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.