Biedronka-batony. Recenzja.

Jakiś czas temu dostałam się do swojego pierwszego testowania z biedronką o czym pisałam TU.
Czekałam z niecierpliwością na paczkę, długo czekać nie musiałam .



To co zobaczyłam w środku , cóż...myślałam, że to jedna wielka kpina ! Biedronka bardzo poskąpiła produktu. W środku były 4 batoniki każda o innym smaku. Ani nie było jak rozdać by zebrać opinię chyba, że zjeść z kimś po połowie. 



Co było w pudełeczku?
- List powitalny testera
- 4 batony o różnych smakach 
a) orzechy z rodzynkami
b) migdały z białą czekoladą
c) orzechy z mleczną czekoladą
d) orzechy z czekoladą karmelową

Baton z orzechami i rodzynkami


Bałam się tego wziąć do buzi, bo nie jadam rodzynek, ale spróbowałam jak na testera przystało i się nie pomyliłam. Nie smakowało mi i wylądowało w koszu.

Baton z migdałami i białą czekoladą 



Za białą czekoladą zbytnio  nie przepadam, ale w tym batonie nie jest aż tak wyczuwalne, więc do połowy zjadłam ;p . Za to ten baton przypadł do gustu mojemu facetowi.

Baton z orzechami i mleczną czekoladą 



Ten baton przypadł mi najbardziej do gustu. Pyszny był. 

Baton z orzechami i czekoladą karmelową


Temu batonowi daję drugie miejsce zaraz po batonie z orzechami i mleczną czekoladą. Migdały są tu bardzo wyczuwalne, ale lubię je, więc mi nie przeszkadzało tj to było z rodzynkami (jedyny wyjątek dla mnie to rodzynki w czekoladzie, ale mam swoje sprawdzone hehe:P ). 

WNIOSKI
Skład batonów daje wiele do życzenia. Ilość cukrów zawartych w jednym batonie "powala" - złapałam się za głowę. Po drugie - każda osoba, która testowała te batony powinna dostać w zestawie startowym darmowy przegląd do dentysty, bo ten baton to tzn. mordoklejka. Ja po 5 minutach żucia zaczęła mnie boleć żuchwa. Każdego dnia jadłam po jednym batonie. 
Tak jak pisałam na wstępie Biedronka bardzo poskąpiła produktu, na pewno nie mogą się równać z testowaniem produktów przez streetcom czy trnd. No, ale przetestowałam produkt i się cieszę, że się dostałam.

Podczas wypełniania ankiety od biedronki zadano mi pytanie czy byłabym skłonna zakupić ten produkt za około 2 zł jeśli się nie mylę. Jeśli mam zapłacić 2 zł za jeden baton to zdecydowanie NIE - jest wiele podobnych produktów z o wiele lepszym składem niż ten , i przede wszystkim zdrowszych batonów - jeśli mam dać 2 zł za czteropak, to czemu by nie? Każdy kto by chciał spróbować to od 2 zł nie zbiednieje, a jest różnica między 2 zł a 8 zł ;). 
Minusem jest jeszcze papierek. Baton jest bardzo klejący i bardzo ciężko go odwinąć z tego papierka , a co dopiero zjeść. 

W jakiej kolejności mi najbardziej smakowały?
1) orzechy z mleczną czekoladą
2) orzechy z czekoladą karmelową
3) migdały z białą czekoladą
4) orzechy z rodzynkami

Te , które testowały jaki smak Wam przypadł najbardziej, a który najmniej ?? 



6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście paczka testera powinna być nieco bardziej zapełniona. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że batony szału nie robią :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym miała wydać 2 zł za jeden baton to są śmieszni, bo TWIX kosztuje mniej :D a jest wiekszy

      Usuń
  3. Ja raczej na niego się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie zapłaciłabym tyle za taki batonik. Za tyle to można już mieć czekoladę albo jakikolwiek baton ze znanych marek.
    Paczka... no cóż, rozczarowała mnie. Jak zobaczyłam tytuł Twojego wpisu to byłam przekonana, że będzie co najmniej z 10 rodzai batoników i to różnego rodzaju, a jak dla mnie to jeden rodzaj w kilku smakach.
    Pozdraiwma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ale się śmiałam czytając Twój komentarz :D . no racja racja, ja myślałam, że będzie możliwość np. rozdania tych batonów, a tu 4 mini-batoniki na krzyż i koniec. 2 zł za całe opakowanie - ok, ale za jeden - zdecydowanie NIE.

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger