dezodorant GARNIER- recenzja.

Dzięki stronie ofeminin (klik) mogłam testować nowość firmy GARNIER. Jestem bardzo podekscytowana dlatego, że po roku czasu udało mi się dostać do testowania ! :) Jest jeszcze kilka stronek, na których nigdy nic nie testowałam, ale próbuję dalej i czekam cierpliwie.
A teraz do rzeczy ;) .
Jestem absolutnie zachwycona tym produktem. Dezodorant ma 5 wariantów zapachowych: Floral Touch, Fresh Blossom, Pure Cotton, Shower Clean i Light Freshness. 

Mi wysłali Shower Clean - ma cytrusowy zapach ! Jest niesamowity. 

Nowy antyperspirant posiada pierścień z 10 równo rozłożonymi otworami. 

Testowałam go w różnych sytuacjach i sprawdził się w 100 %. Niweluje zapach potu i pod koniec dnia dalej czuć piękny , cytrusowy i świeży zapach. Aplikacja jest szybka, łatwa i wygodna. Nie zostawia śladów na ubraniach i wysycha 2x szybciej niż normalny dezodorant. Natychmiastowy efekt suchego wykończenia.

Formuła NEO DRY-MIST została wzbogacona o dwa wyjątkowe składniki : mineralit (minerał pochodzenia naturalnego, który wchłania wilgoć) i panthenol (ma właściwości łagodzące , formuła zapewnia 48 godzinną skuteczność) . 

Polecam go każdej osobie, która ma aktywny tryb życia. Ja codziennie sprzątam, gotuję, chodzę z córką na spacery (i to dość długie, bo 3-4 godzinne) i po całym dniu nadal czuć zapach dezodorantu. Na pewno będę chciała przetestować inne warianty zapachowe. 

Moja ocena: 100000/10 !! :P to produkt z serii "WOW" ! 


8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Z ofeminin jeszcze nic nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje pierwsze testowanie. ale zeby testowac tam testować trzeba sie udzielac ;) ja to doczytalam po roku dopiero.

      Usuń
  2. brawo Ty :) ,muszę go sama wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! aż mnie zaciekawił ten dezodorant!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze okazji testować tego kosmetyku, ale może się na niego skuszę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo ciekawe jak u mnie sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger