Provag - recenzja.

Dzięki stronie zdrowemaluchy (klik) mogłam wraz z córką przetestować żel intymny dla dzieci powyżej 1 roku życia.
Facebook (klik)


Produkt łączy w sobie trzy funkcje: oczyszcza, chroni i pielęgnuje.
Emulsja nie zawiera konserwantów, parabenów, mydła ani drażniących detergentów (SLS, SLES).
Emulsja zawiera naturalne składniki aktywne w postaci metabolitów bakterii z rodzaju Lactobacillus. Bakterie są nieodłącznym składnikiem prawidłowej mikroflory pochwy i stanowią naturalną barierę ochronną okolic intymnych. Zawarte w emulsji metabolity bakterii działają przeciwdrobnoustrojowo i pomagają zapobiegać rozwojowi niekorzystnych mikroorganizmów.

Żel można stosować u kobiet w ciąży, oraz u dzieci powyżej 1 roku życia.
Emulsja mieści się w zgrabnej, białej, plastikowej butelce o pojemności 150ml. Szata graficzna na butelce jak i na opakowaniu kartonowym jest bardzo estetyczna i przyciąga uwagę. Butelka ma wygodny dozownik, który działa bez zarzutu i ułatwia nabieranie produktu.
Emulsja jest przezroczysta , a konsystencja jest lekko lejąca i śliska. 

Jedynie zapach mi się nie spodobał, dla mnie jest zbyt mocny i wyrazisty, ale to nie wpływa na produkt. Żel się nie pieni , ale dokładnie oczyszcza skórę i łatwo się spłukuje. Nie podrażnia skóry ani jej nie wysusza. Żel jest delikatny, więc mogą go używać osoby, które mają skórę wrażliwą, atopową czy też skłonną do podrażnień. Emulsja jest bardzo wydajna – używam jej dwa razy dziennie, a córka raz dziennie i nie widać aby produktu ubywało, więc starczy na długi czas.
Podczas stosowania żelu nie zauważyłam żadnych zmian – nie pojawiła się żadna infekcja, pieczenie czy też swędzenie (w okresie ciąży często te objawy występują, nie u wszystkich oczywiście).
Odkąd moja córka go używa zauważyłam poprawę jej okolic intymnych – odparzenia zniknęły, nie ma wysuszonej skóry i nie muszę używać kremów na odparzenia.

Zalety:
  • dostępność
  • wydajność
  • opakowanie z pompką
  • oczyszcza,chroni i pielęgnuje
  • nie zawiera konserwantów
  • łatwo się spłukuje
  • działa profilaktycznie w przypadku infekcji
  • konsystencja
  • odświeża
  • niezastąpiony podczas podróży

wady:
- zapach (który oczywiście nie wpływa na użytkowanie produkty, ale mógłby być nieco delikatniejszy);

Podsumowując, jeśli wolicie zapobiegać niż leczyć to warto się w ten kosmetyk zaopatrzyć. Na pewno jak się będę wybierała do szpitala, by urodzić drugie dziecko wezmę ten produkt ze sobą. Polecam.

Moja ocena: 10/10

3 komentarze:

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger