wygrana na wizaz.pl

To jeden z tych dni, gdzie moje dziecko postanowiło obudzić się skoro świt. Chwila po 4.00, a ona wyspana i rześka. Nie powiem - jak mnie obudziła to też się czułam wyspana, ale około 6:30 mnie jednak sen zaskoczył. Co robiło moje dziecko przez ten czas wolicie nie wiedzieć. Pół dnia spędzę na sprzątaniu, a za oknem słońce wychodzi ! No żesz...,ale do rzeczy. Około 10:00 usłyszałam dzwonek do drzwi choć nie byłam pewna, ale postanowiłam sprawdzić. Listonosz . Trzyma jakąś paczkę. Dla mnie?? Przecież nic nie zamawiałam. No,ale dobra - na wpół śpiąca podpisałam co miałam podpisać i ciekawość wzięła górą. Otworzyłam. No szok przeżyłam. Skąd tyle produktów firmy Batiste ?? I potem mnie olśniło . Konkurs - wizaz.pl . Szybko weszłam na stronę, odnalazłam wyniki konkursu i...udało się. JA - na pierwszym miejscu. Jedna z 25 osób , które wygrała produkty pełnowymiarowe.

Po przejrzeniu produktów postanowiłam zrobić konkurs dla WAS !! Wygrają 2 osoby  , ale do tego siądę później jak ogarnę ten piękny syf, który zrobiła moja córka <3 .


5 komentarzy:

  1. Gratulacje :)) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! :) Produkty marki Batiste towarzysza mi wciaz na wszelkiego rodzaju wojazach a takze na codzien, gdy niesforna grzywka wymaga odswiezenia a czas nagli :)
    Pozdrawiam i rzecz jasna obserwuje :*
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe produkty, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.