Haul rossmann.

Wygrałam bon do Rossmanna, więc jakoś trzeba było ten bon spożytkować. Niestety nie wzięłam kilku rzeczy, które chciałam, bo ... nie było ! Czytając niektóre blogi to skusiłam się na parę rzeczy m.in. produkty z U20 i żele pod prysznić z ISANA (głupio się przyznać, ale nigdy nie testowałam).

Jestem wręcz oczarowana zapachami z U20, ZIAJA żel do oczyszczania z liści manuka no i super się sprawdził u mnie żel do golenia z VENUS !! Dzięki ofeminin.pl mogłam przetestować dezodorant z GARNIERA, który okazał się dla mnie numerem 1 i mając okazję - wzięłam go , tylko trochę szkoda, że się nie skusiłam na inny zapach tylko wzięłam ten sam , który testowałam, ale jestem wierna temu zapachowi .

Posłałam moją córkę do żłobka i nie chodziła nawet pełny tydzień, bo się przeziębiła. Siedzę z nią do końca tygodnia w domu i mam nadzieję, że wyzdrowieje, bo w poniedziałek będzie teatrzyk no i będzie pan fotograf, więc trzymajcie kciuki żeby moje słońce wyzdrowiało ; ) .

Czekam na jakieś 3 paczki ;D . Wygrałam zestaw OILLAN w konkursie no i dostałam się do dwóch testowań: krem regenerujący do rąk z LATOPIC i jakiś słoiczek z Gerbera po 12 miesiącu - chociaż moja już dawno słoików nie jada, a wypełniłam sobie zgłoszenie tak o .

W czerwcu raczej do obrony nie podchodzę, bo się nie wyrobię ze wszystkim . Załamka totalna. Pisałam pracę we wakacje i nie zdążyłam ; ((, ale pocieszam się, że nie będę sama.


9 komentarzy:

  1. Wykorzystałaś Go świetnie , uwielbiam produkt z Ziaja !:)
    Gratuluję wygranej ;*
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za zdrowie młodej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) żele Isana uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem kochana, bo właśnie od Ciebie odgapiłam te żele z ISANA. czytałam gdzieś Twój post i tak zachwalałaś, że sama musiałam spróbować :D. i super są. cena niska, a zapachy obłędne. tylko minus taki, że mógłby się dłużej utrzymywać na skórze, ale fajnie nawilżają.

      Usuń
  4. Bardzo lubię żele Isana, mają ciekawe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tego BB, siostra polecała mi podkład z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy :) uwielbiam Rossmanna, jednak mam go od siebie daleko :( czasami tylko mam do niego dostęp.

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam napisać że do Oillan też się dostałam, ale zajarzyłam że przecież na fb właśnie pisałyśmy pod moim zdjęciem :) Z Latopic dostałam kremowy żel pod prysznic do ciała i włosów czy coś w tę deseń :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj! :) Będzie mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.