NIVEA REPAIR&TARGETED CARE - RECENZJA.

W marcu miałam przyjemność razem z klubem NIVEA testować szampon i odżywkę - pisałam o tym TUTAJ ! Przez pomyłkę dostałam dwa egzemplarze, więc jeden oddałam do testowania.


1. Szampon Nivea Rapair & Targeted Carez System Inteligentnej Odbudowy - dla ochrony i odbudowy zniszczonych fragmentów włosów tam gdzie potrzeba pielęgnuje i odbudowuje. Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Dimethicone, Cocamidopropyl Betaine, PEG-3 Distearate, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Propylene Glycol, C12-15 Pareth-3, MIPA Laureth Sulfate, Laureth-4, Sodium Chloride, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Parfum.


Zalety:

- bardzo dobrze radzi sobie z myciem nawet przy małej ilości produktu
- idealnie domywa wszelakie oleje z włosów
- mimo, że ma w składzie silikony nie obciąża włosów
- nie przesusza włosów mimo, że ma w składzie SLS 
- bardzo wydajny
- łatwo dostępny
- ładny zapach, który długo utrzymuje się na włosach (przynajmniej moich!)
- gęsta konsystencja 
- bardzo dobrze się pieni

2. Odżywka Nivea Repair & Targeted Care z System Inteligentnej Odbudowy pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam gdzie potrzeba. Wzmacnia włosy i chroni przed łamaniem i rozdwajaniem się końcówek. 


Zalety:

- zbita konsystencja
- miękkie, gładkie i nawilżone włosy
- ładny zapach, który się utrzymuje na włosach (tak samo jak przy szamponie, myłam raz z odżywką, a raz bez)
- nie obciąża włosów
- nie puszą się 
- włosy łatwiej się rozczesują

Jestem tymi dwoma produktami bardzo zachwycona. Jestem dość sceptycznie nastawiona do używania innych odżywek, niż tą którą obecnie używam (pantene w piance), ale te kosmetyki wywarły na mnie duże wrażenie. Włosy są miękkie i nawilżone. Nie mam problemów z rozczesywaniem , a uwierzcie, że dużo kosmetyków do włosów testowałam, bo mam włosy kręcone i ciężko mi o nie dbać.
Do tego opakowanie cieszy oko. Mój chłopak ma długie i kręcone włosy, po dwóch miesiącach błagania Go, aby przetestował te produkty - udało mi się. Również jest zaskoczony tymi produktami, a najbardziej przypadło mu do gustu .... odżywka ! 

Na pewno te produkty zostaną u Nas na dłużej. Teraz promocje w Rossmannie , więc ten kto jeszcze nie miał okazji przetestować szamponu i odżywki to niech szybko biegnie i kupi, bo warto ! 


na wieczku oczywiście wytłoczony napis "NIVEA" :)

8 komentarzy:

  1. Tej serii jeszcze nie znam, ale bardzo ciekawie się zapowiada, w swoim czasie zapewne wyprobuje :)
    Bardzo cenimy i lubimy Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim włosom jakoś Nivea nie służy. Siano mam po niej, aż strach! Chociaż w sumie zawsze mam siano ;) Najładniejsze włosy mam po produktach z serii Herbal Care, którą bardzo polecam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ten zestaw też się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również miałam możliwość przetestowania tego zestawu od klubu Nivea i bylam bardzo mile zaskoczona ich działaniem. Nie wierzyłam, w to co producent opisał na opakowaniu o ich działaniu, bo nie zawsze sie to sprawdzało. A tu było zupełnie inaczej. W 100% szampon i odżywka zdały test i już nigdy się z nimi nie rozstanę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam ale z portalem Ofeminin byłam zadowolona z produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką kosmetyków do włosów tej marki, jednak nie wykluczam, ze kiedyś wypróbuję, w końcu miło jest testować nowości :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger