ZIAJA - ŻEL OCZYSZCZAJĄCY LIŚCIE MANUKA.

Będąc w Rossmannie skusiłam się na produkt firmy ZIAJA - pokochałam tę firmę, gdy moja córka miała ciemieniuchę i w aptece zakupiłam z ziajka żel na ciemieniuchę, który u nas sprawdził się doskonale.

Żel oczyszczający, nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizujący zinc coceth sulfate;
Substancje czynne nawilżająco-kojące:
- kwas laktobionowy, alantoina i prowitamina B5;




Używam go rano i wieczorem. Dobrze oczyszcza. Łagodzi podrażnienia, a nawet poprawiła mi się cera pod względem wyprysków. Opakowanie jest bardzo wygodne. Posiadam pompkę dzięki, której łatwiej można nabrać produkt.


Dodatkową zaletą tego produktu jest cena i m.in. dlatego wrzuciłam ten produkt do koszyka ;).
Zapach również mi się bardzo spodobał. Nie jest drażniący. Produkt się lekko pieni, ale łatwo go zmyć z twarzy.
Mam wrażenie, że trochę mi wysusza skórę, ale na noc posmaruje buźkę kremem i nie ma się do czego przyczepić.
Na razie jestem bardzo zadowolona. Myję twarz tym produktem 2x dziennie i nie widać, aby produktu ubywało - jest bardzo wydajny.

A u Was jak się ten żel sprawdził?

10 komentarzy:

  1. Ja nie miałam jeszcze tego żelu.
    Muszę go wypróbować :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam wrażenie, że ziaja wypuszcza same dobre produkty bo pełno ich na blogach i są strasznie polecane :o
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam tego produktu, ale bardzo lubię ziaję, także może kiedyś się skuszę :)
    Świetnie napisana recenzja! Oby tak dalej!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam w ubiegłe wakacje i byłam całkiem zadowolona, szczególnie za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam serię manuka z ziaji! :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaja ma bardzo dobre produkty. Z racji tego, ze jestem uczuleniowcem uwielbiam ich produkty bo nie podrazniaja mi cery

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się dobrze sprawdza ;) niedługo też u mnie pojawi się recenzja tego żelu i pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i jestem z niego zadowolona :) Jego recenzja znajduje się również na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.