Jak zostałam testerką.

Notka na życzenie :).
Tak szczerze to nie pamiętam jak na to wpadłam. Zaczęłam od darmowych próbek. Chciałam zobaczyć czy to nie jakaś ściema. Darmowe próbki kapsułek do prania, płynu do naczyń, płyn do płukania...o dziwo paczki przychodziły. Koleżanka, którą wciągnęłam w to testowanie - okazało się, że jakimś cudem ani jedna próbka jej nie przyszła i się poddała. Jeszcze próbowała brać udział w kampaniach, ale bez powodzenia.

Ja zaczęłam właśnie od zamawiania próbek na stronie zafree. Jak zobaczyłam, że próbki przychodzą zaczęłam się interesować testowaniem produktów. Pierwszą stronę jaką odkryłam to było trnd. Moja pierwsza kampania to była kampania podpasek ALWAYS. Pamiętam to uczucie kiedy pierwszy raz przyszła do mnie duża paczka z podpaskami dla mnie i do rozdania. :)

Z czasem zaczęło się zbierać tyle stron, że musiałam założyć zeszyt, w którym pisałam na jakich stronach działam ;) . Są też i takie, na których się zapisałam np. rok temu i nigdy nic nie testowałam, ale się nie poddaję. Wypełnienie ankiety zajmuje około 5 minut , więc nic nie tracę, a może kiedyś się uda.


Obecnie czekam na wyniki kilku testowań.
Zaczęłam się tym naprawdę interesować jak zaszłam w ciążę. Swoją przygodę z zakładaniem stron zaczęłam w czerwcu 2014 roku. Aż sama nie wierzę, że to już 2 lata minęło, a mam za sobą dużo wspaniałych i ciekawych kampanii, a jeszcze wiele przede mną.

Od nie dawna działam jeszcze w konkursach. Zaczęłam się konkursami interesować w grudniu 2015 roku i wtedy też założyłam tego bloga. Ostatnio miałam miesiąc przerwy, ale tylko dlatego, że moja genialna córka wylała mi sok na klawiaturę i jakoś nigdy nie miałam czasu jechać i kupić nową :p.

Zostałam także poproszona o napisanie stron , z których korzystam. Może być ich trochę dużo, bo korzystam także ze stron dla Mam (podzielę na dwie kategorie, bo nie każdy ma dziecko).

Testuję na:
1. trnd
2. nivea
3. wizaz
4. ofeminin
5. biedronka 
6. bas-target
7. everyday
8. Le Petit Marseillais
9. streetcom
10. testmetoo
11. talkmarketing
12. rekomendujto
13. samplecity
14. buzzaar
15. kobiecość
16. kobietamag

Jako Mama:
1. mustela
2. Babyono
3. Babyboom
4. babyonline
5. canpolbabies
6. nestle
7. hipp

Pewnie to nie wszystko, ale gdzieś zapodziałam kartkę, na której miałam wszystko zapisane. Jak znajdę to najwyżej dopiszę :). Oczywiście są pojedyncze testowania , że np. firma X szuka i jest ankieta i wybierają np. 100 testerów. Takim sposobem udało mi się załapać na testowanie olejku do ciała "algi morskie" firmy Bielenda , ale też poświęcam swój czas i sama znajduję - sa od tego strony, np. http://testoland.pl/ , gdzie na bieżąco są dodawane nowe testowania/konkursy.

Są także grupy na facebooku, gdzie dziewczyny też dodają informację, że pojawiła się jakaś ankieta, więc jak ktoś czasu nie ma, aby samemu szukać to wystarczy zapisać się do takiej grupy (jak ktoś chce należeć do grupy to niech napisze do mnie prywatną wiadomość - po prawej stronie - to odeśle linki, w których grupach jestem na FB) i tylko śledzić czy nie ma nic nowego !

Kilka zdjęć produktów, które testowałam. :) Zapraszam też na moją stronę na FB: https://www.facebook.com/pa2ul.blogspot/
Instagram: https://www.instagram.com/pa2ul.blogspot/






12 komentarzy:

  1. Moja przygoda zaczęła się podobnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przygoda też zaczęła się od próbek. W konkursie wzięłam udział pierwszy raz jakieś 3 lata temu i za pierwszym razem wygrałam... to mnie strasznie zachęciło do dalszej gry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja troche wczesniej zaczęłam bo od 2011, ale taka samą drogą szłam poprzez darmowe próbki, zapisy na różne strony z testowaniem produktów no i konkursy. Choć konkursy towarzyszą mi od najmłodszych lat. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się poddałam i nie zgłaszam się do takich testów, bo jakoś nigdy mi się nie udawało :( Tylko jeden raz dostałam się do testów lakierów Sally Hansen :)
    Zapraszam na nowy wpis po długiej nieobecności http://domciak-kosmetyki-na-kazda-kieszen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Always testowałam na stronie EveryDayMe też wtedy do mnie wielka paka przyjechała i od tego zaczęła się moja przygoda z darmowym testowaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja wlasnie dwa razy testowalam always. na everyday i na trnd ;p .

      Usuń
  6. Bardzo fajny i pomocny post :) Dobrze też,że starałaś się uwzględnić wszystko w nim :) http://llifebypatt.blogspot.com/2016/06/common-white-girl-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis Kochana ☺ też o tym myślałam ale wyszedł szpital po drodze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na początku nie wierzyłam, że można cokolwiek otrzymać za darmo, dopóki nie dostałam lakierów od Sally Hansen. Od tamtej pory zgłaszam się do testów regularnie, dużo za mną mam nadzieję, że dużo przed nami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo. moja pierwsza kampania to były podpaski hehe ;D. potem jeszcze doszły konkursy i już kilka wygranych mam za sobą.

      Usuń
  9. Te wszystkie strony na pewno są 'bezpieczne' i faktycznie można na nich coś zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, praktycznie prawie na wszystkich coś testowałam. wiadomo, że dość ciężko się dostać, bo jest dużo chętnych, a np. szukają 1000 osób. ale już 2 razy testowałam na biedronce. byłam w prawie każdej kampanii na TRND.
      nie testowałam nic na streetcom , ale moze sie kiedys dostane. :P ankieta zajmuje około 5 minut, więc to żadna strata czasu. zresztą jak chcesz zobaczyć co testowałam to luknij sobie na fanpage na facebooku.

      https://www.facebook.com/pa2ul.blogspot/

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.