biedronkowe majonezy - recenzja.



Jakiś czas temu dostałam się do testowania majonezów z Biedronki.
Paczka składała się z 5 smakowych majonezów:
1. majonez musztarda dijon
2. majonez chili jalapeno
3. majonez cytrynowy o smaku mięty
4. majonez suszone pomidory i czosnek
5. majonez orientalny z papryką


Słoiczki mają pojemność 170 ml.
Producentem jest Develey Polska.

Testując je oczywiście najważniejszy jest smak. Napisanie recenzji zajęło mi trochę czasu, bo testowałam w warunkach domowych jak i grillowych :D .

Najlepszym majonezem okazał się u mnie majonez suszone pomidory i czosnek. Bardzo przypadł do gustu ten smak mojemu chłopakowi. Nie mówiąc o tym, że zjadł go w całości dając mi tylko do spróbowania do testów.

Nie przypadł mi do gustu cytrynowy o smaku mięty. Mięta jest bardzo wyczuwalna. A cytryna?? Chyba tylko w nazwie. Nie przepadam za miętą, ale spróbowałam. Kilka osób z rodziny też próbowało, ale też nie byli zadowoleni.

Majonez jalapeno bardzo mnie zaskoczył. Myślałam, że będzie piekielnie ostry, ale w smaku był dobry i dało się wyczuć cząsteczki papryki - idealnie się nadał u nas do grilla.

Bardzo byłam ciekawa smaku orientalnej papryki, ale też się zawiodłam. Do orientalnego mu bardzo daleko. A zapach i smak cóż...pozostawia wiele do życzenia. Skojarzyło mi się z najtańszymi chipsami paprykowymi.

I na sam koniec majonez musztarda dijon. Również tak jak jalapeno sprawdził się na grillu. Idealne połączanie
 majonezu i musztardy. Dobra konsystencja, zapach i smak. Majonez jest delikatny, ale dobrze przyprawiony. Mam nadzieję, ze trafi na biedronkowe półki, bo na pewno zakupię.

W takiej oto kolejności majonezy przypadły mi do gustu:
1. suszone pomidory i czosnek
2. dijion
3. jalapeno
4. orientalna papryka
5. cytryna z miętą
Dwóch ostatnich na pewno nie kupię, ale trzy pierwsze pozytywnie mnie zaskoczyły.

Ktoś z Was jeszcze testował majonezy?? Jakie są Wasze ulubione smaki ?? 

14 komentarzy:

  1. Kurde już przeczytałam, że papryczki jalapeno to myślę, pewnie ostre jak diabli czyli trzeba kupić a tu szkoda :( Uwielbiam bardzo ostre jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię. dlatego tez sie bałam podejsc do tego majonezu jalapeno, a tu zonk :D za to mój chłopak tez miłośnik ostrego jedzenia :D

      Usuń
  2. Tak czy owak najbardziej jestem ciekawa orientalnej papryki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. suszone pomidory i moje serce podbiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie wersja z suszonymi pomidorami wygrywa:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. majonez chili - to coś dla mnie! ;D
    jak miło, gdy weszłam tutaj wybiło ci akurat 10000 tys. wyświetleń, gratuluję ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh przynajmniej miałaś zapas na dłuższy czas ! Gratuluje dostania się do udziału w kampanii, oby takich więcej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio coś kiepsko mi idzie :P . ale (nie)dziekuje .

      Usuń
  7. Na samej widok cytryna mięta mnie odrzuca. Podeszloby mi wszystko co jest czosnkowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo rzadko jem majonez, jakoś mi nie smakują.
    Fajnie, że udało Ci się dostać do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając smaki majonezów miałam wrażenie, że są to dziwne smaki. Z miętą to masz racje, że jest bardzo odczuwalna, a z cytryną powiedziałabym podobnie.
    Ja akurat nie mam ulubionego smaku majonezu, ale może kiedyś się skuszę do zakupu, któryś z tych co polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie "suszone pomidory z czosnkiem" . !
      byłam wczoraj w biedronce, ale nie wiem czy już trafiły na półki, bo się zbytnio za nimi nie rozglądałam ;D

      Usuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger