darmowe gadżety szkolne.

Jakiś czas temu dostałam e-maila w sprawie współpracy z akcją społeczną.
Jeśli masz dziecko, które niebawem idzie do szkoły, a może sam/a się jeszcze uczysz to ta akcja jest właśnie dla Ciebie !

Pomysłodawcą całej tej akcji jest Mateusz Pawłowski, który zorganizował już 2 konkursy plastyczne dla dzieci. W każdym z tych konkursów wzięło udział ponad 700 osób.


Do przekazania są m.in.: linijki, zeszyty, plany lekcji, mini notatniki, naklejki czy zakładki do książek.


Wszystkich tych, którzy jeszcze nie otrzymali gadżetów szkolnych zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego:
info@paywin.pl
tel. 505904182
Telefonicznie i mailowo uzyskacie szybciej odpowiedź na Wasze pytania niż na FB.

Udostępniajcie tę akcję na swoich portalach a organizator tej o to akcji na pewno się zrewanżuje także będzie lepsza motywacja do dalszych prowadzonych tego typu akcji ! 

4 komentarze:

  1. Słyszałam już o tej akacji! <3
    Myślę, że to naprawdę dobry pomysł.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o czymś takim.

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie słyszałam o takiej akcji, ale na pewno wezmę w niej udział!
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA! WEJDŹ W MÓJ POST PO SZCZEGÓŁY :)
    http://victoria00photography.blogspot.com/2016/07/1-lba.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger