# LBA.

06:34
Zostałam nominowana do LBA (Liebster Blog Award) przez blog http://victoria00photography.blogspot.com/ :)

LBA - to nominacja od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
Po przyjęciu do LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie TY nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz sam zadajesz 11 pytań.

Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Obowiązkiem jest wklejenie znaku LBA do wpisu.



1. Ulubiona marka z ubraniami?
Zdecydowanie H&M. Ostatnimi czasy odkryłam przepiękne ciuchy dla dziecka + i Mama jest zadowolona, bo znajdzie coś dla siebie :D.

2. Jakie masz plany na drugi miesiąc wakacji?
Cóż... leniłam się przez cały czerwiec i lipiec, więc sierpień chcę przeznaczyć na naukę. Muszę się uczyć do obrony pracy licencjackiej + jeszcze ją poprawić eh. :(

3. Jak widzisz siebie za 15 lat?
Moje dziecko/dzieci będą nastolatkami, więc mam nadzieję, że w końcu uda mi się zrobić prawo jazdy (mam lęk, bo rok temu mieliśmy stłuczkę , a na tyle było nasze małe dziecko i boję się jeździć nawet jako pasażer) i będę miała czaderską pracę gdzieś w biurze :P :D .

4. Co się skusiło do założenia bloga ?
Ogólnie nie planowałam tego, ale znajomi na fejsie już mi truli, że ciągle wstawiam zdjęcia z testowanymi produktami i koleżanka zaproponowała abym założyła bloga i się dzieliła na blogu wszystkim aniżeli na fejsie :D . Dwa razy podchodziłam do założenia bloga, ale już coraz lepiej sobie radzę z blogiem, bo na początku nie wiedziałam w ogóle jak mam notkę dodać. A żeby było śmieszniej to w wieku gimnazjalnym umialam kody HTML na pamięć ,a teraz to aż wstyd się przyznawać . :D

5. Co Cię najbardziej motywuje ?
Przede wszystkim ludzie. Poprzez blogowanie poznałam wiele świetnych dziewczyn, które obserwuje, komentuje i rozmawiam. Nie ukrywam, że fajnie byłoby się kiedyś spotkać na jakimś większym wydarzeniu związanym z blogowaniem.

6. Najważniejsza cecha w związku to ?
Zainteresowanie. Facet się na początku stara, aby zdobyć dziewczynę, a czasem po kilku latach wszystko pęka. Nuda się może wkraść w związek przez co dni stają się monotonne.
Nie będę pisać oklepanego, że najważniejsze jest ZAUFANIE, bo to podstawa w związku. Jak tego nie ma to wszystko inne leży. ;)

7. Ulubiony kwiat?
Ogólnie nie mam ulubionego dlatego, że nie lubię zbytnio kwiatów :P . Miałam dwa kwiatki doniczkowe i zdechły mi w tydzień czasu.
Ale jeśli już miałabym wybierać to ..tulipany.

8. Co jest Twoją największą inspiracją? 
Moja córka ! Każdego dnia daje mi siły i dzięki niej poznaje siebie.
Ok, czasem mam dość i chciałabym uciec gdzie pieprz rośnie, ale prawda jest taka, że po 5 minutach bym się zapłakała :P .

9. Podoba Ci się mój blog? Co w nim zmienić ?
Masz bardzo fajny i przejrzysty blog. Chociaż ostatnio mam fazy na nagłówki, więc może bym zmieniła nagłówek , a nie sam napis. No, ale tak szczerze to myślę, że nie ma się do czego przyczepić.

10. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?
Muzyka, książki, moja rodzina.
Dążenie do swoich celów. Ostatnio znowu zaczęłam rysować, ale znając mnie to pewnie nie na długo :P .

11. Kto jest Twoim idolem?
Kurt Cobain.

Moje pytania:
1. Najlepszy film, który oglądałaś/eś?
2. Na co zwracasz szczególną uwagę na innych blogach?
3. Twoje wymarzone miejsce na ziemi do zamieszkania to...?
4. Ulubiony napój?
5. Zrobiłaś/eś coś ostatnio z czego jesteś dumna/y ?
6. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
7. Co chcesz osiągnąć pisząc bloga?
8. Czy jest jakaś myśl / cytat , którym kierujesz się w życiu ? A jeśli tak to jaki ?
9. Co Cię wkurza?
10. Czego nie lubisz w sobie?
11. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia ?

Nominuję:
1. http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/
2. http://testowaniaczar.blogspot.com/
3. http://elkablogerka.blogspot.com/
4. http://sylwiatestujeiradzi.blogspot.com/
5. http://aagnesblog.blogspot.com/
6. http://karolajn-el.blogspot.com/
7. http://two-faces-clare.blogspot.com/
8. http://juliaciesielskablog.blogspot.co.uk/
9. http://nazywamsiemilena.blogspot.com/
10. http://stazyjka0203.blogspot.com/
11. http://mangomania78.blogspot.com/



9 komentarzy:

  1. świetne odpowiedzi, kilka pasowałoby nawet do mnie :D

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to fakt w H&M są rózne perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się leniłam, a teraz czas się wziąć do roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :) W wolnej chwili na pewno odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiadam na pytania w ostatnim poście.
    http://sylwiatestujeiradzi.blogspot.com/2016/08/nominacje-do-lba-2-urodziny-bloga.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.