lech free limonka z miętą - recenzja.



Ostatnio ze stroną TestMeToo testowałam piwo bezalkoholowe Lech limonka z miętą.
Na paczkę czekałam dosyć długo, ale jak się okazało były dwa testy. Jedni się dostali do piwa bezalkoholowego, a inni do lech mojito 2%.


W paczce były 2x4 , czyli łącznie 8 piw. Przyszło mi koło 12.00, więc szybko wsadziłam do lodówki, żeby do wieczora mi się schodziło. 
Dziecko zasnęło, godzina 20.00 to biorę piwko , odpalam serial - dla efektu przelałam piwko do szklanki i wrzuciłam 3 kostki lodu.

Łyk....i ..... rozczarowanie ! 

Fuj, nigdy nie piłam gorszego smakowego piwa !! Dobrze, że udało mi się wszystkie rozdać. Trochę wypiłam, bo może tylko takie pierwsze wrażenie, ale NIE !!! Więcej niż pół piwa wylądowało w zlewie. Nie, nie i jeszcze raz nie !!

Cóż...mam nadzieję, że wyprodukują inne smaki, bo może tamte będą lepsze :) . 
Na pewno bym nie poleciła znajomym - będą pić na własną odpowiedzialność ! 

Mogłam jeszcze wziąć udział w konkursie, ale brak weny, więc odpuściłam.

Kto jeszcze próbował tego piwa?? Smakowało komuś czy ktoś podziela moje zdanie? :)



12 komentarzy:

  1. Ja polecam lecha mohito, jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię to piwo! najlepsze schlodzone :)
    obserwuje buziaki :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero dziś odebrałam paczkę i wieczorem będziemy testować. Będę miała porównanie do Lecha Mojito, który towarzyszył nam w weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to tez pozno :P . a mojito nie piłam, ale kolezanka mowila,ze smakuje jak trawa hehe.

      Usuń
  4. ja na ogół nie przepadam za piwami, wolę wódkę, drinki a jedyne piwo jakie piję to somersby różowe, o dziwo mi to posmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wlasnie jeszcze nie piłam somersby :P moze kiedys sie skusze

      Usuń
  5. Jestem chyba największą pokraką świata, bo nienawidzę piwa :D Jedyne co przejdzie mi przez gardło to somersby fioletowe :D Mąż chciał mi je ostatnio kupić, ale go powstrzymałam. Po Twojej recenzji widzę, że dobrze zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle alkoholu nie lubię. Piwo czasem, w upały ! i najlepiej mi "wchodzi" jesli juz to lech cytrynowy !
      dałam na stronie testmetoo tam skad testowalam te piwa niepochlebną recenzje, ze mi nie smakowalo i moja opinia sie nie pojawiła haha :D ciekawe dlaczego :P

      Usuń
  6. leszek dobry :D
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/07/domowe-spa-dla-wosow-czyli.html?showComment=1469547180281#c3290629092845782752

    OdpowiedzUsuń
  7. mi smakuje :) obserwuję i zapraszam https://pragausz.blogspot.com/2016/07/lech-free-limonka-z-mieta-testmetoo.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piłam jeszcze z Lecha, ale z Warki tak (i to nie raz) i polecam bardzo!
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger