mleczny olejek algi morskie - recenzja

Firma Bielenda szukała testerów - ogłaszali się m.in. na Facebooku. Wypełniłam ankietę, bo co mi szkodzi ! Jakie było moje zdumienie kiedy dostałam e-maila, że dostałam się do testowania.
Na paczkę trochę czasu czekałam, ale było warto.


Dostałam do testowania olejek do ciała. Urzekł mnie od chwili, gdy otworzyłam paczkę. Opakowanie jest przepiękne.



Ten produkt ma same zalety :) :
- szybko się wchłania
- bardzo dobrze nawilża
- pięknie pachnie
- skóra jest odżywiona
- nie klei się
- nie jest tłusty
- łatwo dostępny
- wydajny

Jest tylko JEDEN minus, a mianowicie .... pompka !! No szlak mnie trafia. Na początku wszystko było okej, ale już po którymś użyciu tak jakby się zacięła. Jakby ten olejek utknął tam. Mimo, że mocno przyciskam nic nie leci ;( .
Ten produkt ma tyle plusów, że można darować ten mały błąd.
W najgorszym wypadku można odkręcić pompkę i tak wydostać produkt (zresztą tak robię, bo pompka serio jest do bani i modlitwy ani modły nie pomogą) !!

Oczywiście jestem na TAK i to przecież Bielenda :D .
Mam bardzo suchą skórę i ten olejek uratował trochę pomógł. Używam już go jakiś czas (od 16 czerwca) i jestem zadowolona.

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam olejki ale mlecznego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele dobrego słyszałam na temat tej serii Bielendy :) Świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt :)

    Ps. Udanych wakacji :)


    Będę wdzięczna za kliki ♥
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ciągle wakacje hehe :D, ale mając dziecko tak naprawdę się ich nie ma. ale dziękuje bardzo i wzajemnie :)

      Usuń
  4. Mam serum do ciała z tej serii i bardzo lubię. CHętnie wypróbuję też ten mleczny olejek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie się zapowiada :) Pompki często są utrapieniem również u mnie :( Mogłabyś mi powiedzieć jaką ma pojemność i konsystencję? Bo boje się, że będzie lejący i taki rzadki, a mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no lejacy jest . :( . ja jak otwieram opakowanie (pompka sie zacina) to wtedy tak powolutku leje zeby nie za duzo hehe. jakby pompka działała to inna sprawa. ale i tak jest wart , bo super mi skórę nawilża, a mam mega sucha :(

      Usuń
  6. Algi morskie - najlepsze :)

    https://seektopurpose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy takich rzeczy nie testowalam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam takiego mlecznego olejku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.