Urodziny !



Tak, tak .. mam dziś urodziny ! Nie wiedzieć kiedy minęły te 25 lat . A teraz mam własną rodzinę i córeczkę , a w planach jest następny dzidziuś. Nie zamieniłabym tego na nic innego ! 
Cóż, gdybym się broniła w czerwcu to dziś bym odbierała dyplom, a tak obrona w październiku. Plus taki, że nie będę sama, bo przyjaciółka też nie podchodziła, a jesteśmy u tej samej promotorki ;) .
Ja zaraz uciekam z córką na dwór na jakiś spacer + zahaczymy pewnie o plac zabaw.


Miłego dnia wszystkim ! 
xoxo

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :) Życie potrafi w niedługim czasie przewrócić się do góry nogami, najważniejsze to być szczęśliwym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Rodzina to największy skarb, choć ja w Twoim wieku nie myślałam jeszcze o dzieciach ;) Ale jak już masz jedno to ono potrzebuje rodzeństwa. Widzę to po swoich dzieciach. Choć początki były trudne, to teraz świata poza sobą nie widzą. Synek na wakacjach, a malutka tęskni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione ale szczere, wszystkiego najlepszego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę spóźnione wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :-) spóźnione ale szczere :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger