ambasadorka LPM - recenzja.

Ponad tydzień temu przyszła do mnie paczka od Le Petit Marseilais. Pierwszy raz udało mi się zostać ambasadorem na ich stronie ! Byłam bardzo szczęśliwa, bo pomimo, że znam te produkty nigdy nie miałam okazji ich przetestować. Kilka razy prawie już coś kupiłam, ale zawsze odkładałam na półkę.







W środku znalazłam 3 pełnowymiarowe produkty, 30 próbek do rozdania, karty rejestracji dla znajomych i przewodnik po świecie LPM. :) 



Żel pod prysznic o zapachu maliny i piwonii - ten produkt nie przypadł mi za bardzo do gustu. Zapach na skórze się długo nie utrzymuje ( w ogóle co to za połączenie? :o), a wydajność żelu jest znikoma, bardzo szybko schodzi. Sprawdzając cenę też byłam w szoku, bo bym tyle nie dała za żel pod prysznic (12 zł). Dla mnie to średni produkt. Dodatkowo żel się nie pieni i swędziała mnie po nim skóra. Dla mnie plusem jest opakowanie - prostokątna i poręczna. 

Pielęgnujący balsam do mycia z masłem shea, woskiem pszczelim i olejkiem różanym - bardzo fajny produkt. Przepięknie pachnie, wspaniale oczyszcza skórę i pielęgnuje ją. Konsystencja jest kremowa. Balsam dobrze się pieni przez co jest bardzo wydajny. Skóra po umyciu jest nawilżona i pachnąca. Plusem jest to, że mnie nie uczulił. Byłoby bardzo przyjemnie po kąpieli nasmarować się balsamem o tym samym zapachu albo spryskać mgiełką. 



Pielęgnujący krem do mycia z masłem shea i akacją - z tego testowania ten produkt to mój numer 1 ! Zakochałam się w tym zapachu. Nie wiedzieć czemu przypomina mi czasy jak byłam nastolatką :D . Pięknie pachnie, nawilża i relaksuje. Zapach utrzymuje się na skórze. Dobrze oczyszcza, pieni się i nie uczula. 

W zestawie było również 30 próbek, które u mnie bardzo szybko się rozeszły :) 



A Wy jakie macie wrażenia po kosmetykach LPM? Ktoś jeszcze testował tak jak ja ? 

17 komentarzy:

  1. Kusisz mnie tymi cudenkami ! Moze wyprobuje tych wariantow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow zazdroszcze! swietne produkty <3


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają wszystkie,pewnie kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja pokochałam wszystkie :) Równiez dostałam taką paczuszke :) Uwielbiam nawet maline i piwonie, ma taki przyjemny slodko kwaiatowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze liczyłam na ten żel szkoda, że wypada kiepsko ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że udało Ci się zostać ambasadorką!Ja się nie zgłaszałam, ale mam nadzieję, że nie zapomnę kolejnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kusisz kusisz tymi cudeńkami :P muszę wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  9. O tym żelu o zapachu maliny i piwonii wiele słyszałam. Będąc we Francji kąpałam się pod takim mandarynkowym, mają niesamowite żele i w Polsce też muszę kupić sobie żele od tej firmy, są doskonałe! Gratuluję, że zostałaś ambasadorką ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ambasadorstwa! :))
    Sama nigdy nie słyszałam o tej firmie, jednak teraz na pewno o niej poczytam i może się skuszę na jakiś żel lub dwa... ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam pierwszy produkt swego czasu i u mnie się sprawdził, zapach też mi pasował ;) Gratuluję współpracy! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale to testowanie tylko ;) . dziś będę pisała notkę o współpracy .

      Usuń
  12. u mnie ten żel szału nie robi, podobnie jak inne żele tej firmy. Dużo bardziej wolę olejki/balsamy/kremy do kąpieli. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, szybko poszło Ci testowanie ;) U mnie produkty tej marki nigdy się nie spisywały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam już swojego faworyta :-) ale wszystkie trzy wersje produktów bardzo mi spasowały,wszystkie są bardzo wydajne, dobrze myją ciało, dobrze się spłukują pozostawiając przyjemny zapach na skórze:-) #ambasadorkaLPM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.