Ambasadorka LPM.



Wow ! Pierwszy raz udało mi się zakwalifikować do testowania produktów Le Petit Marseillais. Jestem szczęśliwa, bo nigdy ich nie używałam. Oczywiście znam firmę i produkty w sklepach widziałam, ale jakoś nie miałam okazji ich używać.

Dziś zawitał kurier z dużą paczką :) .

 A, że czekam na jeszcze jedną paczkę (współpraca z pewną firmą, ale tego dowiecie się w kolejnych postach) to nie wiedziałam co będzie w środku.


Pudełko jest solidnie wykonane. Aż szkoda wyrzucać i chętnie bym je jakoś przerobiła, np. na pamiątki dla córki, bo i takowe pudełko posiadam , ale o połowę mniejsze. ;)

Logo LPM.


W środku znalazły się 3 pełnowymiarowe produkty. Żel pod prysznic "malina i piwonia", Pielęgnujący balsam do mycia "masło arganowe, wosk pszczeli i olejek różany", a w białym opakowaniu znajduje się krem do mycia "masło shea i akacja".

Dostałam również dużo próbek do rozdania, już mi się udało wcisnąć bratowej mojego chłopaka. Oby próbki jej dobrze posłużyły :).


Sama się nie mogę doczekać testów, a raczej wieczora kiedy pójdę pod prysznic :D .
Ktoś się jeszcze załapał na te produkty ??

#ambasadorkaLPM 

28 komentarzy:

  1. Wow super ! Aż sama Ci zazdroszcze :) Uwielbiam te kosmetyki :)

    Zapraszam :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Mnie niestety się nie powiodło , ale czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kochana :) Ale świetna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczka. Już wiem z czym dzwonił do mnie dziś kurier, ale mi się wczasów zachciało i paczka cierpliwie poczeka na sesję zdjęciową jak wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D . no ja mam wczasy przy nauce, bo obrona w październiku. ale nie ubolewam, bo i tak paskudna pogoda . i te lato to jakaś parodia. nie żebym lubiała jak słonce wali po oczach, ale słoneczko + lekki wiaterek to bym nie pogardziła --> czytaj - jestem mamą i pranie szybciej wyschnie na dworze :D

      Usuń
  5. Ja jakoś nie miałam okazji do testowania , ani używania produktów tej firmy.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, dlatego tym bardziej jestem szczęśliwa. :)

      Usuń
  6. Super. Ja się nie dostałam :-( znajoma trzeci raz już u nich testuje. Powodzenia ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą i następne razy :* . Jeszcze będziemy testować razem ;)

      Usuń
  7. Hej 🙂 Nominowałem cię do LBA! Szczegóły u mnie w najnowszym poście ☻ http://czytamczytaszczyta.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards-lba-1-11-pytan-11.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, już się biorę za czytanie :)

      Usuń
  8. Również biorę udział w tej kampanii. Bardzo się zdziwiłam, bo brałam też udział w poprzedniej ;) Ta paczka jest jednak dużo bardziej bogatsza :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja niestety nie mam porównania :P .

      Usuń
  9. Również biorę udział, paczka robi wrażenie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to w ogóle jesteś szczęsciara :D

      Usuń
  10. Życzę miłych testów do Mnie także dotarła ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza. Zawszę odwiedzam się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i ja :-) Paczka full wypas :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to przyjemnie będzie ci się testowało takie cudeńka :) Daj znać jak się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, najpierw muszę przetestować :D

      Usuń
  13. Gratuluję :)
    Mi niestety nie udało się dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nie udalo się dostać, ale z niecierpliwościa czekam na recenzję ;)
    [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się nie udało. :(
    Jak się nie uda to wysyłają maila, że się nie udało?
    Pierwszy raz startowałam i nie wiem, ale skoro nic nie przyszło to pewnie nie wysyłają takiej informacji. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj nie pamietam . kilka razy tez sie nie dostawałam, ale nie pamietam czy byl e-mail czy nie. na pewno na stronie bedzie jak sie zalogujesz :). jak sie dostaniesz to i mejla dostaniesz i na stronie bedzie "witaj w gronie..." . ja dopiero za trzecim razem sie dostalam, wiec trzeba probowac dalej.

      Usuń
    2. To trzeba będzie próbować. Nie ma innego wyjścia ;)

      Usuń
  16. #ambasadorkaLPM Również testuje, paczka ambasadorki super :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger