dziecko - sposób na nudę .

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł, by zakupić dla córki kolorowanki wodne ! Jakie było moje zdziwienie kiedy nie znalazłam ani jednej sztuki we Wrocławiu. Byłam m.in. w Empiku, księgarniach, sklepach typu po 5 zł, tanich księgarniach ... i nic !
Wróciłam do siebie, normalne - też nie znalazłam, ale w sklepie Pan mi na zamówienie mógł ściągnąć, ale nie wiedział kiedy będą. Chodziłam tydzień po tygodniu i cisza, więc w końcu się zlitowałam i zamówiłam przez internet.

Dość długo się broniłam przed tym, ale znalazłam super kolorowanki !

Gdzie ?!?!?!


Tam jest tyle wspaniałości, że idzie oczopląsu dostać :D . Dużo świetnych pozycji i to jeszcze w okazjonalnych cenach ! Polecam tę stronę każdemu kto kocha książki tak jak ja !

Zamówiłam 3 kolorowanki.


Czwartą kupiłam u siebie, bo się w końcu doczekałam ;)

Wybór jest dość spory. I dla dziewczynek się znajdzie coś i dla chłopców ! :)

Nasi ulubieńcy - tu są głównie zwierzątka. Moja córka uwielbia pieski, kotki i dlatego wybrałam taką kolorowankę.


Stroje małej księżniczki - chciałam by miała coś dla dziewczynek ;) wszyscy mi mówią, że mam chłopca hehe ! 


I ostatnia moja ulubiona księżniczki Disney'a :D . To chyba bardziej dla mnie niż dla Oliwii haha ;)


A u siebie kupiłam taką kolorowankę.


Kolorowanki są naprawdę fajne i ciekawe. U mnie lepiej się sprawdzają niż kredki, bo raz córce dałam kredkę to nie wiadomo kiedy pomalowała mi całą ścianę i od tamtej pory boje się jej dawać kredki do rączek :D . 

Co potrzebujemy ?
- kolorowankę wodną
- kubeczek z wodą
- pędzel

Moja córka zamiast malować pędzlem po rysunku to ona dookoła :D, ale radość bezcenna i chwila spokoju i ciszy gwarantowana ! O dziwo mi tej wody nie wylewała wszędzie (tak, to szok !!), ale za to zaczęła maczać pędzel w wodzie i brać go do buzi xD (czego dzieci nie wymyślą) . 



zamiast malować po obrazku to Oliwia dookoła :D


Do przesyłki miałam dołączoną kartę na 10 zł, ale przy zamówieniu na konkretną kwotę. To chyba było około 70 zł. Ja za te 70 zł miałabym tyle cudowności, że może się skuszę albo oddam komuś - jeszcze zobaczę.

Polecam wszystkim tam zamawiać. Wysyłka szybka i bezproblemowa. Jestem bardzo zadowolona i myślę, że na przyszłość będę tylko stamtąd zamawiać ! :) 


14 komentarzy:

  1. Pamiętam jak byłam mała i uwielbiałam wodne kolorowanki, dziwne, że są tak trudno dostępne teraz.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam mała, uwielbiałam malować, kolorować i lepić z plasteliny :) Dziadziu miał całe drzwi oklejona moimi rysunkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu kolorowanki jakiś czas temu kupiłam w Biedrze. Fajne są, tylko dla moich dzieciaków 4 kolorowanki wystarczyły na 1 dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ostatnia "malujemy wodą" ma właśnie ze 4-5 kolorowanek. Jest bardzo cieniutka, ale te, które kupiłam na taniaksiazka , to tam jest tego więcej :) .

      Usuń
  4. Oliwia jest kreatywna i ma w nosie obrazki - woli tworzyć coś swojego :D Indywidualistka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz - nie chcesz żeby ona w wieku 2 lat coś tworzyła SAMA :D .
      tzn ja nie chce, bo to moje dziecko haha, a potem ja to musze wszystko sprzątac :( .

      Usuń
  5. Oj Oliwka prawdziwa artystka :) !. Wyglądają całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam wodnych kolorowanek, ale jako mała dziewczynka namiętnie kolorowałam takie klasyczne :)
    Bardzo ciekawy blog - z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zamawiać książki z tej strony! Przychodzą w miarę szybko i bezproblemowo :) Nigdy nie słyszałem o wodnych kolorowankach... Może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju jaka kochana dziewczynka !! zacałowałabym <3 pozdrawiam gorąco i śle buziaki stripesveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Malowanie wodą to super zabawa i nie ma tyle bałaganu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha ale miały zabawę! <3 radość dzieci jest bezcenna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehh czasem żałuję, że ja już nie jestem dzieckiem... z chęcią bym wypróbowała takie kolorwanki :)

    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowanki to chyba jedna z najlepszych form zabawy dla dziecka :) Słodka dziewczynka!!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.