Eveline - produkty do oczyszczania twarzy, współpraca

produkty do oczyszczania twarzy

krem do twarzy pod prysznic

Ten produkt posiada 3 wersje, w zależności od typu cery:
- do cery mieszanej i tłustej,
- do cery suchej i naczynkowej,
- do cery normalnej i wrażliwej;

Poprosiłam o ten pierwszy wariant. Multifunkcyjny produkt do oczyszczania twarzy to nowość na rynku.
Jak sama nazwa wskazuje można go zastosować do 5 różnych czynności:
1. jako mleczko do demakijażu
2. peeling wygładzający
3. maseczka przeciwtrądzikowa
4. serum normalizujące
5. krem nawilżający

Ten produkt jest o tyle ciekawy, że jadąc na wakacje nie trzeba brać ze sobą tonę kosmetyków. Ten jeden nada się idealnie i zaoszczędzi miejsce w kosmetyczce.

Krem jest zamknięty w miękkiej tubce zamykanej na klik. Dodatkowo jest jeszcze zamknięty w kartonowym pudełku z informacjami o produkcie.

Zalety:
- produkt wielofunkcyjny
- usuwa martwy naskórek
- dobrze się sprawdza jako peeling (wystarczy pozostawić na około 5 minut, a następnie dokładnie spłukać)
- moja cera mniej się świeci
- nie uczula
- nie podrażnia
- kremowa konsystencja
- przyjemny i niedrażniący zapach
- kosmetyk jest dostosowany do różnego typu cery (3 warianty kosmetyku)
- nawilża skórę
- oczyszcza twarz
- cena zachęca do zakupu (15zł)
- łatwo dostępny

Jedyne co mi nie przypadło do gustu to używanie go jako mleczko do demakijażu. Chyba za bardzo się przyzwyczaiłam do płynu micelarnego no i nie pasują mi te drobinki peelingujące, ale lubię testować nowe produkty, więc dzielę się z Wami moją opinią.

ekspresowy zabieg bankietowy - idealna gładkość i koloryt

Pisałam już jak ja kocham maseczki? :D
- błyskawicznie wygładza skórę,
- wyrównuje koloryt cery,
- niweluje oznaki zmeczenia;
Ta maseczka jest dwu etapowa i nadaję się do każdego typu cery.
KROK 1 - wygładzający peeling drobnoziarnisty. Peeling posiada widoczne pomarańczowe
drobinki, bardzo dobrze ściera martwy naskórek, która pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku. Zapach jest przyjemny, ale nie duszący.
KROK 2 - bankietowa maseczka pod makijaż. Maseczka jest przezroczysta, ma konsystencje żelu i ma przyjemny zapach. Dzięki tej maseczce, gdy pozbyłam się nadmiaru i nałożyłam makijaż to miałam go utrwalonego do 1,5h niż zawsze. 

Kosmetyk jest zapakowany w dwukomorową saszetkę (2x5 ml). W części górnej znajduje się peeling, a w dolnej maseczka. Grafika na opakowaniu jest estetyczna i przyciąga uwagę. 
Wielkość opakowania starczy na 2 użycia.

zabieg głęboko oczyszczający - błyskawicznie zwęża pory 

- usuwa zrogowaciały naskórek,
- normalizuje wydzielanie sebum,
- wyrównuje niedoskonałości skóry; 

Ta maseczka również jest dwuetapowa - dla mnie są genialne

KROK 1 - złuszczający peeling stymulujący mikrokrążenie. To moja ulubiona maseczka, a dlaczego? Konsystencja jest kremowa i gęsta z dużą ilością drobinek, która rewelacyjnie oczyszcza twarz, skutecznie ją wygładza i zmiękcza. Mam cerę mieszaną, zwłaszcza latem jest mi ciężko, a ten peeling usunął martwy naskórek. Zapach jest bardzo przyjemny, ale gdy tylko nałożymy go na skórę to jest niewyczuwalny.

KROK 2 - matująca maseczka łagodząca z efektem chłodzącym. Jest to bardzo lekka maseczka przypominająca krem. Bardzo szybko się wchłania pozostawiając skórę gładką i nawilżoną (dawno nie miałam styczności z tak świetną maseczką. To mój numer 1 i na pewno się zaopatrzę w więcej), a przy tym skóra jest matowa. Trochę się zawiodłam w momencie, gdy nie poczułam tego efektu chłodu, ale wybaczam, bo produkt i tak wywarł na mnie pozytywne wrażenie.


Któraś z Was używała jakąś z tych maseczek? Jak efekty?

4 komentarze:

  1. U mnie czekają na testy :-)natomiast krem do twarzy pod prysznic bardzo mi przypadł do gustu:-)ale o tym niebawem na blogu...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochalam się w kremie pod prysznic to wielka rewolucja pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również niedługo pojawi się coś o nim na blogu ;) Również w użyciu do cery mieszanej i tłustej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam idealnego produktu do czyszczenia twarzy :)

    ZAPRASZAM do mnie: http://agnesssja.blogspot.com/2016/08/summertime.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.