karmelki biedronkowe - recenzja.

Jakiś czas temu wzięłam udział w testowaniu karmelek na stronie biedronki --> jeśli ktoś chce testować produkty niech napisze mejla w komentarzu albo wyśle poprzez kontakt (boczna kolumna).


W środku było 5 paczek karmelków o smakach:
- trawa cytrynowa z mango
- marchew z pomarańczą
- ogórek z miętą
- pomidor z pomarańczą
- dynia z imbirem

Niestety na 5 smaków tylko 2 mi smakowały :) .


smaki,które mi smakowały

Naprawdę się nie spodziewałam, że będą takie dobre w smaku. Nie są za bardzo słodkie. Poleciałbym ten smak każdemu znajomemu.

Tutaj bardziej czuć posmak tej pomarańczy, a nie marchwi, ale to na plus dzięki temu te karmelki wylądowały u mnie na drugim miejscu. 



smaki,które mi NIE smakowały

Ochyda ! Nigdy nie jadłam gorszych. Mimo, że nie znoszę mięty to tutaj nie jest aż tak wyczuwalna, ale czuć ochydny posmak ogórka - mimo, że normalnie ogórka zjem. Nie , nie i jeszcze raz NIE! 

Tak jak przy poprzednich - jeden smak czuć, a drugiego nie, czyli - ciumkasz pomidora , a tej pomarańczy nie czuć. I tak samo jak ogórka lubię pomidora, ale to do mnie w ogóle nie przemawia.

To jest taki neutralny smak, albo Ci posmakuje albo nie. Mi nie przypadło do gustu, bo nie lubię ani dyni ani imbiru, więc ten smak każdy sam musiałby spróbować i się samemu przekonać.

Kto jeszcze z Was testował to dziwne smaki ? :D 
Który jest Waszym ulubieńcem ? 

27 komentarzy:

  1. Ja się nie załapałam do testowania,ale jakoś nie ubolewam te testowanie z biedronki jakoś nie za fajne jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie dziwię się. jedyne dobre to naprawdę ta trawa cytrynowa z mango. reszta albo obrzydliwa albo taka sobie .

      Usuń
  2. Jejku jak to ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak wlasnie myslalam ze ci posmakuja z trawa cytrynowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jak wszystkim hehe, bo czytałam trochę opinii innych i wszyscy stawiają na ten smak własnie

      Usuń
  4. Ja też się nie dostałam ale generalnie biorąc pod uwagę poprzednie akcje w których brałam udział, to to co podobało się mnie, było najgorzej oceniane przez innych.

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie dziwne smaki.. coś czuje, że nie przypadłyby mi do gustu :) super, że miałaś okazję je przetestować, ciekawe doświadczenie.
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja biorę udział w testowaniu :) Mi bardzo smakowała dynia z imbirem oraz trawa cytrynowa z mango. Pozdrawiam, Michał (testujacymichal.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze takich smaków nigdy nie jadłam a tym bardziej karmelków. Mango i trawa cytrynowa pewnie tez mi by smakowała 😊 Inne smaki ciekawe 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie, z ciekawości bym je wypróbowała :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zostałam testerką i mi nie przypadł do gustu ogórek z miętą i dynia z imbirem. Pomidor zaś mi najbardziej posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm. Po Twojej recenzji mam ochotę odwiedzić biedronkę !;D
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  11. Smaki są naprawdę bardzo intrygujące ;) Szkoda że nie mogłam ich skosztować bo bardzo mnie one ciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, nic nie tracisz :) . tylko dwa smaki były mniam.

      Usuń
  12. Ja się niestety nie załapałam, rany ale dziwne smaki ;p trawa cytrynowa z mango zapewne też by mi posmakowała, ale inne? nie mam pojęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła mieszanka smaków, ten kto to wymyślił musi mieć bardzo dziwny gust :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post, love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi smakowały te z ogórkiem hehe :D ale również z trawą cytrynową są na 1 miesjcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoo to jesteś pierwszą osobą, której smakuje ten wariant z ogórkiem :D nawet wśród moich znajomych wszyscy mowili, ze ochydne :D . na pewno wygra trawa cytrynowa z mango :)

      Usuń
  17. Zazwyczaj jak wygląda ładnie smakuje lipnie. :D
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Również załapałam się do testu. Co do smaków, to mam podobne odczucia do Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie trawa cytrynowa z mango to najgorszy smak bo taki jak dziesiątki innych cukierków. Bardzo żałuję że nie czuję smaku pomidorowego;/ każdy mówi że czuje pomidora a ja nie;/ Najlepszy smak dla nas to imbir i dynia- pycha. A jeśli chodzi o ogórek i miętę to zgadzam się- niedobre (ale lepsze niż mango).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe a dla połowy własnie to mango najlepsze :D

      Usuń
  20. Nie zgłaszałam się do tego testowania, bo nie jem takich słodyczy. Wersje smakowe jakoś mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  21. Haha faktycznie dziwne te smaki :D mi się nie udało dostać do tych testów i żałowałam ale teraz jak patrzę na te cukierki ogórkowe lub pomidorowe to chyba się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger