kosmetyki do makijażu - wyzwanie #3

Czas na kolejną odsłonę wyzwania razem z Trusted Cosmetics, a tym razem przegląd kosmetyków do makijażu.




tusz do rzęs


1. Tusz do rzęs (Eveline) - pisałam recenzję ostatnio, z tych trzech to mój najlepszy tusz, nawet mogę płakać .. od cebuli rzecz jasna ;) --> recenzja
2. Tusz do rzęs (Wibo) - wbrew opiniom innym ten tusz u mnie daję radę. Nie obsypuje się, nie skleja, posiada fajną szczoteczkę, pogrubia rzęsy i ma wyrazisty czarny kolor. 
3. Tusz do rzęs The One (Oriflame) - lepszy niż się spodziewałam. Nie skleja rzęs, wydłuża, głęboka czerń i trzyma się na rzęsach dość długo.


baza pod makijaż + korektor

1. Oillan active - mam bardzo suchą skórę skłonną do podrażnień. Wygrałam zestaw kosmetyków oillan, a ten krem super się nadaję jako baza pod makijaż. Jeśli chcecie przeczytać recenzję o wszystkich produktach, które wygrałam w konkursie to zapraszam --> active
2. baza pod makijaż (Bell) - najgorszy produkt ever. Wszyscy tak zachwalają Bell,a jeszcze mi się chyba żadna perełka nie trafiła. U mnie w biedronce niewielki asortyment z Bell, ale będę polowała dalej. Niestety ta baza kompletnie się u mnie nie sprawdziła. Pisałam o tej bazie wcześniej, jeśli chcesz przeczytać recenzje to kliknij --> bell

 Niestety nie wiem co to za firma, bo dostałam od koleżanki, bo nie chciała, a napis był już starty. Ale używam go pod oczy, fajna sprawa. Ładnie rozświetla i kryje niedoskonałości.


podkład

1. Krem BB (Under20) - jest kiepski, bardzo kiepski. Zostawia "smugi" na twarzy i do tego po użyciu go świecę się jak miliony monet. Dopiero, gdy zmieszam go z innym podkładem to daję radę. Rzadko go używam.
2. Perfect stay - pisałam o tym podkładzie w ramach wyzwania "opróżniamy nasze kosmetyczki", więc zapraszam do czytania --> miss sporty
3. Następny produkt z miss sporty - bardzo lubię ten podkład "so clear" , kryje wszystkie niedoskonałości, łatwo dostępny, wydajny, fajna konsystencja i dobrze matuje.
4. podkład aqua (Soraya) - wygrałam go z testowania na stronie wizaz. Łatwo się rozprowadza, długo utrzymuje się na skórze, idealnie zakrywa niedoskonałości i świetnie matuje. Dodatkowo nie zapycha co jest plusem i nie uczula.

puder + cień do powiek

Puder z firmy Oriflame. Jest on w kulkach, który bardzo lubię. Ładna kolorystka, nie zostawia plam. Wydajny i trwały. Ładne opakowanie. Daje naturalny efekt na twarzy.

Cienie do powiek BeYu - to jedyny cień jaki posiadam. Bardzo lubię takie delikatne kolory. Ogólnie rzadko używam cieni, więc zbytnio się w nie nie zaopatruję, bo szkoda by leżały ;) . No, ale może się kiedyś przekonam do malowania powiek. Kolor piękny, nie obsypuje się i długo się utrzymuje.

pomadki

Może to nie jest jakaś duża kolekcja pomadek, ale bardzo polubiłam pomadki BabyLips, planuję zakupić jakieś inne. Dodatkowym plusem u mnie jest pomadka z Eveline, którą dostałam w ramach współpracy, a także błyszczyk z olejkiem również od Eveline. Pomadka Golden Rose i Avon dają na ustach efekt matowy.
Masełko jagodowe z Nivea jest cudowne (lepsze niż malinowe, które również miałam). Jest bardzo wydajne, więc musiałabym się chyba nim cała smarować żeby go całego zużyć ;) .


pędzle

1. Czarny pędzel jest do pudru w kulkach. Kupiłam to w Oriflame jako zestaw.
2. Pędzel do podkładu - na początku dawał radę, ale pomimo mycia go zużywa się i wole jednak nakładać podkład BeautyBlender, który muszę zakupić raz jeszcze, bo córka mi go dziś zapodziała.
3. pędzelek do ust - jak nie chcę brudzić rąk to nakładam nim masełko z nivea albo bielendy.
4. jak pisałam wcześniej, cieni do powiek rzadko używam to i aplikatorów do cieni też rzadko.

14 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo lubiłam używać tej pomadki z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego z produktów nie miałam, ale wydają się ciekawe :)
    http://body-hair-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O widze duzo nowosci ktorych u mnie w kosmetyczce nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak się sprawdza ten BeautyBlener na "patyku"? ;) Tak się nad tym zastanawiałam czy to wygodne ;) Bo tą gąbeczką się podkład "wciska" a tak z rączko to nie wiem jak to leci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku jak sie kupuje to super. przez pierwsze 3-4 miesiące, ale potem już do bani :( . ja go kupowałam za grosze, więc pewnie jakbym wydała ze 100 zł jesli taki istnieje to pewnie byłby niezawodny. jednak wolę beauty blender taki normalny :)

      Usuń
  5. Kuleczki Oriflame wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korektor,który posiadasz to firma Eveline. U mnie niestety się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dzięki, bo nawet nie wiedziałam. dostalam już w takim stanie jak jest na zdjęciu hehe :)

      Usuń
  7. Ostatnio się przeziębiłam i te masełko z Oriflame uratowało moja skórę wokół nosa :)

    Również biorę udział w wyzwaniu ;) Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam ten krem BB i u mnie się sprawdzał bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego, ale niestety nic dla mnie :) Miłego używania :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Równiez lubię pomadki BabyLips, chociaż ostatnio przerzuciłam się na matowe konturówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedynie co miałam to masełko Bielendy ale malinowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger