kosmetyki do pielęgnacji ciała, wyzwanie #4


Witam w kolejnym już w 4 wyzwaniu z Trusted Cosmetics. Dziś chciałabym Wam pokazać czego używam do pielęgnacji ciała. Nie jest tego jakoś dużo, więc zapraszam na szybki przegląd tego co się u mnie znajduje. ;)



żele pod prysznic

Ostatnimi czasy mam szał na żele pod prysznic. Czy to piękne opakowanie, czy to zapach - nie ważne. Jakąś manię mam, a to i tak malutko, bo widziałam dziewczyny co miały tego o wiele, wiele więcej ;)

Isana, mają przepiękne opakowania. Są stosunkowo tanie i można je kupić w Rossmannie. Zapach też fajny, mi bardzo podpasowały.
BeBeauty można nabyć w biedronce. Miałam jeszcze inny żel z tej serii, ale już doszedł do denka, również cena zachęca do kupna, fajnie się pienią i mają ładne zapachy, nie uczulają.
Le Petit Marseillais, dostałam się do testowania tych żeli. Miałam jeszcze w różowym opakowaniu o zapachu malina&piwonia, ale skóra mnie swędziała po nim i oddałam. Natomiast te dwa są cudowne. Szczególnie moje serce skradło masło shea&akacja. Na pewno będę do nich wracać i tym razem kupię :).
Mus do ciała z NIVEA, to mój najnowszy nabytek i to nowość na rynku. Kupiłam w Rosmannie po promocji. Dla mnie super, ale spotkałam się z negatywnymi opiniami.
Ziaja, kupiłam u siebie w aptece, bo zachęciła mnie cena (ok.5zł). Zapach jest cudowny, fajnie się pieni i jest wydajny.

UWAGA: Klikając w "Le Petit Maseillais" i "NIVEA" wejdziecie na moją recenzję :) .


peeling

Uwielbiam peelingi. Mam ich mało, bo tylko dwa, ponieważ używam bardzo rzadko. Peeling zdziera martwy naskórek, więc stosuje ten zabieg raz w tygodniu.


Lirene - jest to peeling gruboziarnisty . Uwielbiam go. Zapach mnie od razu urzekł. Skóra jest gładka i dobrze nawilżona.
Joanna - ładnie pachnie i nie podrażnia skóry (mam AZS) . Minusem jest niestety wydajność. Skóra jest miękka i gładka.

sól morska


Kupowane w biedronce. Uwielbiam je. Myślałam, że to tani bubel, ale nie. Miałam prawie każdy możliwy kolor :P . Gdy córka zaśnie do 20.00 godziny to wtedy biorę sobie relaksującą kąpiel z dodatkiem soli morskiej. Również używam ich do moczenia nóg jak sobie robię mini SPA w domu ;)


spray do ciała

Również nabyłam go w biedronce :). Z firmy Tutti Frutti . Spray ma zapach słodkiej brzoskwini, dla mnie jest za słodkie i duszące, ale czasem używam jak mam ochotę, ale nie powiedziałabym, że to mój ulubiony kosmetyk. Spray jest bardzo wydajny, a zapach dość długo się utrzymuje na skórze.


nawilżanie

Zakochałam się w balsamie od firmy PALMERS. Dostałam go w ramach przeprosin z jednej ze stron gdzie brałam udział w konkursie. Dzięki temu mogłam poznać tę firmę. Balsam mam o zapachu kokosa i jest bardzo wyczuwalny, więc jeśli ktoś nie lubi tego zapachu to raczej mu nie przypadnie do gustu. Mocno nawilża. Mam bardzo suchą skórę i to jest moje wybawienie.
Garnier - jeden dostałam od chłopaka, a drugi sama kupiłam. Ja między nimi jakoś różnicy nie widzę, dla mnie oba świetnie się sprawują i nawilżają. Są bardzo wydajne, może w trzecim życiu wszystko zużyje :D .
Nivea Baby - niby dla dzieci, ale uwielbiam. Ma delikatny zapach, jest bardzo wydajny, pompka ułatwia wydobycie produktu (nie zacina się), bardzo nawilża i nie zostawia plam, szybko się wchłania.



Jak mówiłam moja kolekcja jest dosyć skromna. Najwięcej produktów mam pod prysznic, a Wy czego macie najwięcej? :)

24 komentarze:

  1. Tutti Frutti w biedronce? Nie wiedziałam, że można je tam dostać. Też używam peeling od Joanny.
    NewWomen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, u mnie się trafiają pojedyncze produkty. a to spray do ciała, a to jakiś peeling. nie zawsze są, jezdze do biedronki raz w miesiacu na duze zakupy i kiedys mi się trafiło :)

      Usuń
  2. Lubię żele z Isany ale te z limitowanych edycji:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używam niektóre z tych kosmetyków. Peelingi z TF uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty. Lubię sól do kąpieli Bebeauty. Muszę sobie kupić nowe opakowanie bo skończyło się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą nową serię z LPM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olbrzymia kolekcja żeli ;) Bardzo lubię zapachy peelingów Joanna, szkoda tylko, że się dłużej nie utrzymują na ciele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pianka pod prysznic z nivea ostatnio bardzo mi podpasowała ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jak dużo świetnych kosmetyków :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sól morska z Biedronki jest genialna! :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię żele Isany oraz sole z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. wcale nie tak dużo :D wydaje sie hehe

      Usuń
  13. Interesujący post :)
    Zapraszamy do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Spray do ciała wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Balsam z Garniera bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Jednak ja mam ten problem, że po miesiącu już go nie ma :(

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze poluję na limitki z Isany, a balsam z Palmers bardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tutti Frutti miałam chęć zakupić ale jakos sobie odpuściłam i nie wiem dlaczego :/ produkty z Isana lubię .. często zakupuję z tej firmy odżywki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej taka mało skromna ta Twoja kolekcja. U mnie produkty pod prysznic chyba też rządzą. Ich mam najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaaa!:):) chcialabym WSZYSTKO!!!!!!!:):)
    super blog, super posty!:) zapraszam do nas, a tutaj zostajemy na dluzej

    OdpowiedzUsuń
  20. Blog bardzo dobrze się prezentuję, a ten temat jest bardzo dobrze opracowany. Jeżeli tak jest wszędzie, to gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kosmetyki:) żele z Isany pięknie pachną a peeling z Lirene pozostawia bardzo gładką skórę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.