mus do ciała nivea - recenzja

Dziś przychodzę do Was z notką o nowości, którą proponuje nam NIVEA, a mianowicie mus do ciała pod prysznic !

Teraz można te produkty kupić w promocyjnej cenie za 9.99 w Rossmannie !

Ja mam Creme Soft - to mus o orzeźwiającym zapachu z dodatkiem ekstraktu z jedwabiu i silnie nawilżającego olejku migdałowego.



Nivea wprowadziła 3 warianty musów:
1. Creme Smooth (pielęgnuje skórę)
2. Creme Soft (nawilża skórę) --> ja go mam ;)
3. Creme Care (odżywia skórę)

Zakochałam się w nich odkąd zobaczyłam je na stronie nivea. Piękne opakowania, każdy znajdzie mus dla siebie w zależności czego potrzebuje skóra, cudownie pachną, nie uczulają. Same plusy. Ten produkt jest dla mnie rewelacyjny.

Zalety:
- opakowanie
- cudowny zapach, który się długo utrzymuje na skórze
- nie uczula
- nie podrażnia
- nie wysusza
- wydajne
- nawilża
- oczyszczają skórę
- lekka formuła (trochę podobna do odżywki z PANTENE tej w piance)
- mus świetnie się nakłada, a pompka nie zacina

Minusy:
- cena
Cena detaliczna: 13,99 zł --> dla mnie trochę za dużo w cenie promocyjnej byłoby ok :P .

UWAGA
Każdy wariant posiada na opakowaniu specjalną naklejkę, która pozwala poznać jego zapach. Potrzyj naklejkę na nakrętce i powąchaj zapach

Ktoś już używał? Jakie macie odczucia co do tego produktu? Co myślicie o kosmetyku w formie delikatnego musu ?

18 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam w biedronce balsam do ciała w sprayu tyle, że z Vaseline, dałam chyba 11 zł, fajna sprawa dla leniwych^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli dla mnie + zabiegana Mama :D .
      z Vaseline mam tylko wazeline , ale swietna jest :D

      Usuń
  2. Pokochałam od pierwszego użycia, teraz w rosie jest na nie promocja 9,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi po to facet pojechał do rossmanna haha :D

      Usuń
  3. Chętnie bym się skusiła, na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa, z możliwością poznana zapachu przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się możliwość sprawdzenia zapachu :) Pewnie się z nimi zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze tego musu. Muszę się rozglądnąć za nim :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Namówiłaś mnie jego ! Tak sie zastanawiam czy wszystkich zapachów nie wezme :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mówiąc o cenie to nie jestem zbytnio osobą, która lubi wydawac za dużó pieniedzy, ale przyznam, że produkt (wziąwszy pod uwagę firmę Nivea) to nie jest tak drogi i chętnie bym się skusiła.
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Nivea wypuściła taki produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam go wcześniej ale chętnie się skuszę na niego gdy natknę się na niego w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się bardzo interesującym produktem :) Będąc jutro w mieście chyba wstąpię do rossmanna :P

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/domowy-trening-brzucha.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam kosmetyku do mycia ciała w musie. Muszę wypróbować tym bardziej, że cena zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo ciekawa sprawa, fajnie też rozwiązali sprawę testowania zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger