Płyn do prania SURF - recenzja.

Postanowiłam wypróbować próbkę płynu do prania z nowości SURF.
Każdy chyba oglądał reklamę, bo dość często leci.

Niestety już próbki się skończyły i nie można zamawiać.


Płyn jest różowy co bardzo mi się spodobało, zapach na początku jest dość mocny, ale jednak po wypraniu czuć go łagodnie. Pranie wieszałam na dworze i zapach się nie ulotnił.
Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, bo myślałam, że to będzie jakiś bubel ,ale nie.
Po wypraniu wszystko było miękkie.
Jednak ceny mnie przerażają i jednak wolę zostać przy tym co znam, ale jeśli ktoś lubi nowości to powinien być zadowolony.


7 komentarzy:

  1. Cena faktycznie jest nie za ciekawa, bardzo mi się podoba że zapach się nie ulotnił. Bardzo chętnie wyprobuje go do prania pościeli :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Reklamę nie trudno przegapić, nawet jeśli ktoś nie ogląda tv zbyt często. Moja ciocia próbowała surf i była zadowolona, więc chyba też spróbuje o ile nie przerazi mnie cena w sklepie (bo jak piszesz chyba zbyt mała nie jest).

    Zapraszam do siebie!
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/sniadanie-2.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam już porzuciłam wszelkie proszki do prania więc chętnie może kiedyś kupie w zależności od ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja próbeczka już też zużyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wygląda Twój blog
    http://anthonytom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zamawiałam tą próbkę, ale jeszcze nie zdążyłam jej wykorzystać. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi :)
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam się na płynach do prania itd :D W tym momencie gdybym miałam wybierać to jedyne co biorę pod uwagę to zapach xD
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.