współpraca z eveline

Byłam bardzo mile zaskoczona, gdy dostałam e-maila czy nie chcę paczki z produktami Eveline. Nigdy nie myślałam o współpracy, a tu taka niespodzianka. Nie wiem czy to będzie jednorazowe czy będę miała możliwość testowania innych produktów, ale dzięki tej paczce przekonałam się jakie świetne kosmetyki ma firma Eveline.

Oczywiście znam tę firmę i niektóre produkty, bo to dość znana marka. Zazwyczaj kupowałam jakieś lakiery i maseczki. Kocham maseczki, kto też ? :D


O firmie

Marka Eveline Cosmetics istnieje od przeszło 25 lat (jupi, ja mam tyle !! :D). Właściwie istnieje od 1983 roku. :)
To największy polski producent i eksporter kosmetyków. Produkty są doskonale znane i chętnie kupowane. Oferują szeroką gamę produktów do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała. W kategorii kosmetyków antycellulitowych i wyszczuplających firma osiągnęła pozycję lidera.

Było mi bardzo miło, gdy paczka przyszła i dostałam więcej niż oczekiwałam.



Recenzje już w kolejnych postach :) zapraszam.








































28 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same cudenka , zreszta tez dostalam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. jestem bardzo fajnym produktem :) posmarowałam usta jakąś godzinę temu, a nadal go czuję :D . no i pięknie pachnie.

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super i zazdroszcze testowania bo bardzo lubię produkty tej firmy. Najbardziej chyba tusze do rzęs i balsamy do ciała

    OdpowiedzUsuń
  6. Super i zazdroszcze testowania bo bardzo lubię produkty tej firmy. Najbardziej chyba tusze do rzęs i balsamy do ciała

    OdpowiedzUsuń
  7. ten tusz do rzęs mnie zaciekawił - efekt jest na prawdę spoko, tym bardziej że tusz jest tani :)
    Kolejna rzecz to matowa pomadka, muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna jest, naprawdę. efekt super, ale nie mój kolor. jakby był delikatny róż czy coś pod kolor nude to bylabym w 7 niebie, ale nie ja wybieralam kosmetyki . nie mam co narzekać, bo sie nie spodziewałam ;)

      Usuń
  8. Gratuluję współpracy :) ja miałam okazję 2x testować ich produkty i za każdym razem byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy te same produkty :-) u mnie są w fazie testów:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku! Super, że miałaś okazję przetestować ich kosmetyki! My mamy parę i są rewelacyjne! <3 Genialny wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja posiadam odżywkę do rzęs i do paznokci tej firmy i jestem bardzo zadowolona :)
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wypróbowałabym pomadki i olejek do ust <3 Gratulacje świetnej współpracy! :)

    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskara daje świetny efekt! Zaciekawiły mnie te zabiegi w dwóch krokach :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy ;) Mam kilka produktów Eveline i polubiłam je ;) Mają ciekawe nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) Z Eveline lubię głównie produkty do ciała :) Mam też kilka lakierów i mają piękne kolory, ale krótko się utrzymują.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten olejek mnie mocno zaciekawił :) gratuluję współpracy! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje współpracy, ciekawe produkty ;)
    Zapraszam (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię tę firmę. ich produkty są naprawdę świetnej jakości i nie należą do drogich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię firmę eveline. Mam z nich tylko jeden produkt ale super sie sprawdza.. Fajny wpis.

    two-faces-clare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Eveline ma super kosmetyki, choć też głównie testowałam lakiery :)
    Zaciekawił mnie tusz, bo wiele razy koło nich przechodziłam, ale zawsze jakoś nie mogłam się na żaden zdecydować bo balam się jakości, ale jak mówisz że ten jest super to skorzystam następnym razem :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje, że zajrzałaś/eś !
Bardzo miło mi Cię gościć.
Odwdzięczam się za komentarze :)

Copyright © 2014 Testowanie z pa2ul , Blogger